Huomenta vauvojen äidit! :) ja muutkin.

21.01.2009
40
0
6
Mitäs teidän vauvoille kuuluu tänään?

minun mussu heräsi jo puoli kahdeksan nälissään. on joku kasvukausi menossa, syö koko ajan kuin hevonen. Yleensä typy nukkuu jopa kymmeneen vaikka menis maate kahdeksan jälkeen. öisin tyttö ei ole syönyt enää kuukauteen, jätti sen vaan pois. aloitin tytölle jo soseiden harjoittelun vähän etuajassa kun maito eikä velli pidä enää nälkää vaan päivällä pitäisi olla koko ajan maitopullolla. Nyt vauva sitten kakkaa koko ajan: ennen kakki kerran päivässä. nyt on joka vaipassa vähintään märkä pieru :x
mut vauva tykkää soseista eikä masu ole kipeä :heart:

sorruin eilen vähän vaatekaupoilla...ihania retrovaatteita vauvoille lindexillä! oranssia ja ruskeaa. mitähän pukis tänään pikku prinsessalle? välillä voisin vaihtaa tytölle monet ihanat vaatteet päivässä kun on niin söpöjä. ja välillä niitä kyllä saa vaihtaa vaikkei niin huvittaisikaan... mä jotenkin en jaksa että ihan kaikki on vaaleanpunaista. alkaa melkein päätä särkeä. joskus tietysti kiva.
mitäs tänään ohjelmassa teillä? meillä olis siivousta, isi tulee kotiin tänään ja me ollaan oltu vaan kuin siat pellossa :D ravattu kaupoilla ja kotona nukuttu päikkäreitä. kotityöpäivä siis.

:wave: Meillä 5kk typ aloitti kiekumisen tuolta pinniksen pohjalta juuri äsken.Itse heräsin jo 7.30 ja join rauhassa kahvia :p Esikoinen heräs puol tuntia sitten.Jahka jaksan nousta tästä koneelta,laitan kuopukselle puuroa,mahtaa olla nälissään kun nukkui taas koko yön 21.30-9.15.Mä sain eilen Huutis-paketin missä oli aivan ihania vaatteita ja mä voisin myös laittaa ne kaikki kerralla päälle :snotty:

Tänään esikoinen menee isälleen yökylään ja minä menen silmänpohjakuvaukseen.Kuopus tulee siis mukaan.Mielenkiinnolla odotan miten käy kun ennen sitä kuvausta mun silmiin laitetaan sellaset tipat mitkä laajentaa pupillit ihan hirvittävän isoiksi enkä näe sen jälkeen kunnolla.Se on kiva sitten jos vauvan tutti tms.tippuu niin meikä siellä puolsokeena yrittää haparoida :D Ja sitten kun mun pupillit pysyy laajentuneina koko loppupäivän niin siinä on ihmisillä' miettimistä että mitäs sitä onkaan tullut otettua?? :whistle: :whistle: Eli ihan peruspäivä :laugh:

Meidän vauva on kohta 11kk eli ei enää niin vauva... Nopeesti mennyt tämä vauvavuosi, haikeeta. Nauttikaa pienten vauvojen äidin näistä hetkistä. Lapset kasvaa niin nopeesti. Meillä kävellään jo ja kaatuillaan myös paljon. Ja levitellään keittiön laatikot lattialle. Pitää kohta lähtee ulkoilemaan. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

:wave: Voi ihana miten pitkään teidän vauvelit nukkuu! Meidän jo vähän isompi vauva (kohta 10 kk) heräsi tänäänkin klo 5.30. Mammaa vähän väsytti, mut kyllä se siitä taas tämäkin päivä lähti käyntiin. Poika itkeskeli yöllä ja paloi kekäleenä eli ilmeisesti kuumeessa oli, mut nyt aamulla vaikutti taas ihan normaalilta. Eli tän päivän varmaan koitamme olla täällä kotosalla ja seurailen pojan vointia. Siivoushommaa olisi kyllä vaikkka muille jakaa, mut katellaan nyt mitä jaksan :whistle:

mulla on vissiin pienin vauva, 2 kk. Tuolla se nukkuu meidän sängyssä koiran kanssa :) Meni eilen nukkumaan JO klo 21 kun yleensä menee yli puolen yön vaikka mitä tekis. Poju heräs syömään klo 00, 03 ja 06. Kovasti kasvaa ja hymyilee kauheesti! Isi on töissä. Söin ite aamupalan rauhassa ja lueskelin aamulehteä ja pyörin netissä. Nyt taitaa pikkumies heräillä...

meidän 3kuinen koittaa kovasti ährätä itseään mahalleen tossa lattialla, mutta toistaseks ei onnistu.. saa vaan alustaan iiiiison kuolaläntin kun naamaansa siihen hieroo =)

Huomenta :). Meidän vauva istuu tässä sylissäni ja juttelee. Välillä tahtoo kääntyä toisinpäin ja hyppiä. Jos vauva sais päättää, niin hän vain hyppis koko ajan. Hän on varsinainen päivänsäde, nauraa ja lepertelee paljon. Ja rakastaa seurustella vieraiden ihmisten kanssa. Mitä enemmän ihmisiä, sen parempi. Vauveli tykkää myös pussata. Halitaan kasvotusten ja sitten hän pussaa poskelle. Paljon ja usein. Se on aina yhtä ihanaa ja yksi hyvä syy olla ilman meikkiä :).

Viime yö oli taas helpompi kuin edellinen, mikä taas oli helpompi kuin sitä edellinen. Onneksi, sillä aloin olla jo aika loppu nukkumattomista öistä.

Pieni tutkimusmatkailijamme löytää kotoa kaikki ns. kielletyt paikat, joten silmät saisi olla selässäkin. Eilen käänsin hetkeksi selkäni kun puhuin puhelimessa ja sillä välin vauva ehti repiä pöytälampun melkein lattialle. Mitäs tää sitten on kuo tuo pikkumies kävelee... nyt vasta ryömii!!

Muuten tuntuu että elo vauvelin kanssa helpottaa koko ajan. Ja nautin täysin rinnoin jokaisesta päivästä. Toisaalta olen jo valmiiksi huolissani tulevasta, siis siitä "juoksen jatkuvasti lapseni perässä"-vaiheesta. Tietty ihan tyhmää murehtia tulevaa...

Semmoista tänne kuuluu, tänäänkin :)

T: minä ja Peikkis 6,5kk

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
meidän 3kuinen koittaa kovasti ährätä itseään mahalleen tossa lattialla, mutta toistaseks ei onnistu.. saa vaan alustaan iiiiison kuolaläntin kun naamaansa siihen hieroo =)

Hih =) toi on ihanaa.
Neiti neppari ei edes yritä kääntyä mihinkään päin. vatsallaan kyllä pällistelee käsiensä varassa pitkäänkin. pitäisiköhän sitäkin alkaa pitää lattialla, treenaisko siellä enemmän? olen tosi vähän lattialla pitänyt kun noita koiria pyörii koko ajan. sitterissä pötköttää ja katselee, ja sitten ärisee sieltä tai kiekuu kanssa kun tahtoo syliin pystyasentoon katselemaan pitemmälle.
Ja nuo äänet lisääntyy koko ajan. Juttelu saa koko ajan lisää sävyjä. tuo murina ja jäykistely osoittaa tyytymättömyyttä ja korkeilla äänillä "keskustelu" mukavaa fiilistä =)

Yhteistyössä