huomenta vaan...

elämä kantaa

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
4 606
1
36
tyttö heräsi jo 4.30 |O ja nyt on iloisena leikkimässä. ja mua väsyttääääää. valvoinkin poikkeuksellisesti 00.30 asti ja aina juuri silloin kun valvon tavallista myöhempään ni lapsi ei nuku. yleensä herää 6.30-7.30.

Huomenta!
Pieni pelko hiipi kimppuun kun heräsin vähän yli 5 puhelimen soittoon, tyttönen oli tullut mun viereen ja hänellä oli puhelin kädessään.
Mies soitti, kello oli Saksassa vähän yli 4 ja olin ihan varma että jotain kamalaa on tapahtunut.
No, sama paniikinomainen tunnelma oli luurin toisessa päässä.. TYTTÖNEN oli näplännyt puhelinta, soittanut isälleen, ollut hiljaa ja painanut sitten puhelun katki.

Toivottavasti mies sai unenpäästä kiinni, yllättäen me jäimme hereille :kieh:

Huomenta! |O Täällä vauva kitisi koko yön,on tullut nuha.Olen mä oikein nukkunut 2 tuntia ja sillä pitäisi taas jaksaa uhma-ikäisen ja nuhaisen vauvan kanssa tämäkin päivä...Ja ei kun kahvinkeittoon.

Huomenta! Meillä on kotipäivä muilla paitsi miehellä ja esikoisella koska keskimmäinen oksensi viime yön niin ei voi eskariin mennä ja koska mä nyt jään kotiin sattuneesta syystä en viitti kuopustakaan hoitoon viedä. =)

minä yöllä pariin kertaan heräsin kuuntelemaan miten perheen koululaiset nukkuu. Mielessä se eilinen ampumajuttu. Ei me paljoa puhuttu lasten kanssa, kun se että päästään vinksahtanut se tekijä oli eikä normaalissa kouluelämässä tuollaista pitäisi olla odotettavissa. Mutta nuorin tuumi että youtube varmaan joutaa suljettavaksi. En tiedä miksi, en lähtenyt kaivamaan asiaa pidemmälle.
Mutta nuorin, se lapsista herkemmin tunteva nukkui myös. Mutta jotenkin tuntuu raa'alta kun pienessä päässään on joutunut kuolemaa pohtimaan monet kerrat ja vieläpä lasten poismenoa ihan lähipiirissäkin... Tämän päivän lapsi ei saa olla lapsi enää samalla tapaa kuin itse sai aikanaan olla.

Huomenta huomenta!
Tänään heräsin jo viideltä pojan itkuun ja maidon tarpeeseen. Pojan nukahdettua uni ei tullut joten nyt koneella aamukahvin kanssa lukemassa uutisia ja muutenkin katselemassa maailman menoa.

Eilinen päivä jäi taas muistoihini.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minä yöllä pariin kertaan heräsin kuuntelemaan miten perheen koululaiset nukkuu. Mielessä se eilinen ampumajuttu. Ei me paljoa puhuttu lasten kanssa, kun se että päästään vinksahtanut se tekijä oli eikä normaalissa kouluelämässä tuollaista pitäisi olla odotettavissa. Mutta nuorin tuumi että youtube varmaan joutaa suljettavaksi. En tiedä miksi, en lähtenyt kaivamaan asiaa pidemmälle.
Mutta nuorin, se lapsista herkemmin tunteva nukkui myös. Mutta jotenkin tuntuu raa'alta kun pienessä päässään on joutunut kuolemaa pohtimaan monet kerrat ja vieläpä lasten poismenoa ihan lähipiirissäkin... Tämän päivän lapsi ei saa olla lapsi enää samalla tapaa kuin itse sai aikanaan olla.

Minä en vielä illalla kertonut lapsille, koska olin illan pois kotoa eikä mies ollut katsonut yksiäkään uutisia koko iltana remonttihommien vuoksi. Vaikka lapset olivat hereillä, kun menin kotiin, en vielä kertonut, ettei mene yö valvomiseksi. Nyt aamulla sitten oli puhuttava ennen lasten kouluunmenoa. Oli jotenkin todella paha olo nukkumaan mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Minä en vielä illalla kertonut lapsille, koska olin illan pois kotoa eikä mies ollut katsonut yksiäkään uutisia koko iltana remonttihommien vuoksi. Vaikka lapset olivat hereillä, kun menin kotiin, en vielä kertonut, ettei mene yö valvomiseksi. Nyt aamulla sitten oli puhuttava ennen lasten kouluunmenoa. Oli jotenkin todella paha olo nukkumaan mennessä.

meillä olivat asiasta jo kuulleet ennen kuin tulin kotiin. mUtta ajattelin edetä sitä tahtia mitä tahtovat puhua eli nuorimmalla telkkari sai olla ison osan iltaa joillakin piirretyillä (normaalisti tulee häätö ja huomautus että äiti ja iskä katsoo uutisiakin välillä, katsottiin nyt sitten ajatuksella vasta kymppiuutiset ja oli meillä toki toisessa huoneessa telkkari auki koko ajan jollakin ajankohtaiskanavalla)

Yhteistyössä