Huomenta perjantaihin !!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Aivan mahtavaa , että huomenna koittaa taas vapaat !
:):)
KOhta työmaalle.. ensin takkaan tuli sekä kahvia ja puuroa massuun .

Kivaa ja pirteöää päivää jokaiselle.
Ulkona taas piristävä pakkanen , mukava kävelyilma . :xmas:

Huomenta! Mun täytyis lähteä museo ekskursiolle tekemään havaintoja koulutehtävää varten. Toivottavasti auto käynnistyy ja käynnistyy sit uudestaan siellä 60 km päässä et pääsis kotiakkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
huomenta! :wave:

Kyllä se kone lähtee kohta käyntiin ku saa vielä toisen mukillisen kahvia. Ja jipii,huomenna saa nukkua. :) Pirtsakkaa päivää kaikille!!!! B)

Mites meni eilinen työpäivä loman jälkeen ?
( muistelin että palailit lomilta töihin ... ) :D

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
huomenta! :wave:

Kyllä se kone lähtee kohta käyntiin ku saa vielä toisen mukillisen kahvia. Ja jipii,huomenna saa nukkua. :) Pirtsakkaa päivää kaikille!!!! B)

Mites meni eilinen työpäivä loman jälkeen ?
( muistelin että palailit lomilta töihin ... ) :D

Ihan hyvin se töihin paluu suju :) Meinasin kyllä kotona väkisin nukahtaa pöydänääreen töiden jälkeen :D

mie oon työmaalla vielä 7.15 asti ja sitten lähden ajelemaan kotio n. tunnin matkaa.. toivotaa et pysyn hereillä :xmas: neljäs yövuoro takana ja nyt koittaa vapaat.. seuraavan kerran keskiviikkona töihin.. YÖVUOROON taasen.. :D

Huomenta. =) Mun luottopalstalaiseni taas täällä aamuja toivottamassa. :heart: Eilen meinasin tulla pahalle tuulelle kun eräs yrmy oli kerinnyt aloittamaan tämän ketjun... :whistle: Ihana aamu.. tuli nukuttua varmaan kahdeksan tuntia. :o Olipas outoa. :D Nyt jännitän mitä ulkona on pakkasta, toivottavasti sen verran että päästään lapsien kanssa muskariin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Huomenta. =) Mun luottopalstalaiseni taas täällä aamuja toivottamassa. :heart: Eilen meinasin tulla pahalle tuulelle kun eräs yrmy oli kerinnyt aloittamaan tämän ketjun... :whistle: Ihana aamu.. tuli nukuttua varmaan kahdeksan tuntia. :o Olipas outoa. :D Nyt jännitän mitä ulkona on pakkasta, toivottavasti sen verran että päästään lapsien kanssa muskariin. =)

Vai yrmy?

Yhteistyössä