Huomenta! Mitä aiotte tehdä tänään?

vierailija
Toimin autokuskina, sairaanhoitajana, kokkina ja siistijänä. Tarkoitus on lisäkisi ehtiä leipoa taatelikakku, ommella verhot ja kutoa joululahja villasukka valmiiksi että voi aloittaa parin kutomisen. Todennäköisesti lämmitän pihasaunan ja saunon.

vierailija
Toimin autokuskina, sairaanhoitajana, kokkina ja siistijänä. Tarkoitus on lisäkisi ehtiä leipoa taatelikakku, ommella verhot ja kutoa joululahja villasukka valmiiksi että voi aloittaa parin kutomisen. Todennäköisesti lämmitän pihasaunan ja saunon.
Tuollainen monitoimimultitaskaaja minäkin joskus olin.
Yksineläjäeläkemammana mietin tarkkaan mihin päiväni kulutan.
Liika lukeminen marraskuun hämärässä kyllästyttää. Otan kohta toisen kahvikupin pullaviipaleen kera, ja luen Yhteishyvästä Sirpa Kähkösen kolumnin.
Aloin jo muistella vuosia, kun asuin Kuopiossa. Lehdessä on paljon menovinkkejä sille seudulle.
Joku palstan lukija&kirjoittaja (voi olla isompikin inhoajalauma) ei voi sietää 60+ ikäisten kirjoituksia tällä palstalla.
Yhteishyvässä on myös juttu baarista, jossa on kova meno päällä. Tarinasta jäi hymyilyttämään loppukevennys, jossa baariin jonottavat nuoret miehet uhoavat, että kullä tällä reissulla käy flaksi. Minulle jäi ikuisesti mieleen paljon törkeämmät jutut poikajoukossa kotikaupunkini baarijonossa. Haluaisinko vielä olla sama nuori menojalka vipattaen?. Vastaukseni on, että en missään tapauksessa.
Olen erittäin tyytyväinen nykyiseen elämääni. Voin tehdä mitä huvittaa tai vain olla löpöttää tyhjän panttina. Kaapissani on sydämen muotoisia Elonen-pipareita. Ehdin jo maistaa niitä eilen, ja hyviä olivat.

vierailija
Tuollainen monitoimimultitaskaaja minäkin joskus olin.
Yksineläjäeläkemammana mietin tarkkaan mihin päiväni kulutan.
Liika lukeminen marraskuun hämärässä kyllästyttää. Otan kohta toisen kahvikupin pullaviipaleen kera, ja luen Yhteishyvästä Sirpa Kähkösen kolumnin.
Aloin jo muistella vuosia, kun asuin Kuopiossa. Lehdessä on paljon menovinkkejä sille seudulle.
Joku palstan lukija&kirjoittaja (voi olla isompikin inhoajalauma) ei voi sietää 60+ ikäisten kirjoituksia tällä palstalla.
Yhteishyvässä on myös juttu baarista, jossa on kova meno päällä. Tarinasta jäi hymyilyttämään loppukevennys, jossa baariin jonottavat nuoret miehet uhoavat, että kyllä tällä reissulla käy flaksi. Minulle jäi ikuisesti mieleen paljon törkeämmät jutut poikajoukossa kotikaupunkini baarijonossa. Haluaisinko vielä olla sama nuori menojalka vipattaen? Vastaukseni on, että en missään tapauksessa.
Olen erittäin tyytyväinen nykyiseen elämääni. Voin tehdä mitä huvittaa tai vain olla löpöttää tyhjän panttina. Kaapissani on sydämen muotoisia Elonen-pipareita. Ehdin jo maistaa niitä eilen, ja hyviä olivat.

Yhteistyössä