HUomEnTa !!!! Jo torstai !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaajaa... :D no sehän on mitä kannattavin syy nousta. Ei sitte muuta ku huomenta vaan sinulleki ja viikonloppu on täälläki kovassa odotuksessa. Toivon sinulle oikein hyvää työpäivää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
jaajaa... :D no sehän on mitä kannattavin syy nousta. Ei sitte muuta ku huomenta vaan sinulleki ja viikonloppu on täälläki kovassa odotuksessa. Toivon sinulle oikein hyvää työpäivää. :D

Ihanaa ja aurinkoista päivää sinullekin !!! :) VOi kun ois lämmin päivä .

Alkuperäinen kirjoittaja sama tuolta ylempää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
mee himaas

voi voi pientä . :( elämästä voi tehdä vaikeaa.

mee himaas nainen

Justhan se heräs! Kotonaan siis varmaan onki. Mene sinä nukkumaan, selkeestikki ois pitäny jo hyvä tovi sitte. murr.

mee himaas murisee nainen

mee himaas

mee himaas nainen

Justhan se heräs! Kotonaan siis varmaan onki. Mene sinä nukkumaan, selkeestikki ois pitäny jo hyvä tovi sitte. murr.

Mä oon MIES!! ÄRrMurRRR!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:
Huomenta, meillä oltu kolmesta asti hereillä, poika päätti ettei väsytä enää joten äiti ja isikään ei saa nukkua |O :kieh: :D

voi teitä ja hyviä huomenia, toivottavasti saatte edes päikkärit otettua jossain välis. *ojennan nyt kukkia, mut en vaan oikeen osaa* :/

Alkuperäinen kirjoittaja sesama:
mee himaas

mee himaas nainen

Mä oon MIES!! ÄRrMurRRR!!!

No sit mä ymmärrän tuon aamuärinän :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:
Huomenta, meillä oltu kolmesta asti hereillä, poika päätti ettei väsytä enää joten äiti ja isikään ei saa nukkua |O :kieh: :D

Meillä on naapurin lapset hoidossa, ja samanlaiset on ongelmat. Nyt tuntuu, että rauhoittuivat, mutta minähän en enää saa nukutuksi.

Eli hyvää huomenta kaikille, ja kukkien kera - tietenkin!
Erythronium dens-canis
http://www.topwalks.net/plants/violet/erythronium_dens-canis_more.htm

Kahvittelut menossa täälläkin, kun mies lähti töihin. Tosin ei sitä pikkuista ole torkuilla kuin haaveissa, mutt hyvää huomenta kuitenkin kaikille ja varsinkin ap:lle :) kuin myös hyvää tulevaa viikonloppua!!

Huomenta!

Täällä piti tyttö jo toista yötä hereillä.. en tiedä, mutta on niin itkuherkkä. Ikää reipas kuukausi ja mietinkin, että voiko ne koliikkivaivat alkaa vielä näin myöhään??

Ja sit... täällä huutelee maailman huonoin äiti taas. Lasinen tuttipullo tipahti sängyltä tytön päähän. voi että itkettiin yhdessä, kun tuntu niin pahalta. Kohta lääkäriin :'(

Yhteistyössä