HuOmenta !! Ihana lauantai aamu taas koitti !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Oulussa on harmaata ja satelee :/ siis hyvä päivä leipomiseen ja muihin kotihommiin! ;)

Mä meinasin kans tänään leipoa kesän ensimmmäisen raparperipiirakan. Sen verran isoja nuo jo ovat tuolla takapihalla :p .

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Oulussa on harmaata ja satelee :/ siis hyvä päivä leipomiseen ja muihin kotihommiin! ;)

Mä meinasin kans tänään leipoa kesän ensimmmäisen raparperipiirakan. Sen verran isoja nuo jo ovat tuolla takapihalla :p .

Voi nam! Mä vielä arvon, mitä sitä leipasis tänään: muffinseja, keksejä vai mitäs... =)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Tää laittaa nyt lenkkarit jalkaan ja lähtee juoksee tuollasen 12 km lenkin. Lisä energiaa tankkaamaan !!! B) B)

Oikeat otteet on sulla, Marabou, itse sain aamutoimet päätökseen ja hyppään maastopyöräni selkään ja suuntaan metsään. Siellä on kesäinen luonto parhaimmillaan ja raikkaimmillaan juuri nyt!

Ihanaa huomenta! 2/3 on jo ohi, vielä yksi.
Tunnin päästä olen kotona ja koiran kanssa aamupissalle ja nukkumaan...Aion nukkua niin pitkään ku vaan jaksan ja senki jälkee vois vaa kölliä sohvalla...
Kämppä tyhjenee ku mies lähtee mökille :D

Huomenta!
tänään on tosiaan hyvä päivä :D eilen valmistuin, ja vaikka todistus olisi voinut olla parempi sain mukavan yllätyksen, nimittäin stipendin :) ja ihan mukava summa...
Tänään on sitten juhlat sukulaisille ja ystäville, kohta pitää alkaa valmistautua ja lähteä valokuvaajan luo. Aurinko paistaa vaikka sadetta oli luvattu, toivottavasti paistaa koko päivän :)

Huomenta!

Oulunläänin alueella satelee vettä joten hyvä ilma lähtä shoppilemaan. Miehen kans ihan kahestaan lähetään :) Lapset jää mummun kans toihuilee :) Ostoslistassa ois tytölle koulupöydän ostoa ja trampoliini josta lapset ei tiedä mitään !! Ukson että hyppivät tasajalkaa ilosta, on sitä niin kauan naristu ja vinguttu :) Muuan kesäkukka pitää kans ostaa.
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Juuh, työn alla essee otsikolla "Game theoretic solutions to international collective action problems". Jos sais jotain hyvää matskua kasaan, voisin lähteä ajoissa Maailma kylässä -festareille. Hauskaa viikonloppua kaikille teille... ja pienemmille poluillekin!

Viileä aurinkoinen aamu Keski-Suomessa. Pitää kohta lähteä pojan kanssa passikuvaan (kuka käski jättää viimetippaan? ) ja ostamaan jotain hyvää kalaa. On iloinen mieli, kun auton kumma kolina selvisi ja loppui, pelkäsin saaneeni maanantaikappaleen. Vapaa viikonloppu, Giro loppuu huomenna, enää kaksi etappia ja suosikkini hyvissä asemissa. :)

Terveisiä lenkiltä ! nyt on tämä tyttö taas tankattu tähän päivään. Kumma miten tuolla luonnossa saa lisäenergiaa itseensä :D:D
Tuli 13 km juostua reippaasti :) , JEs . Nyt maistuu puuro perheen parissa. Hekin alkavat nousta. :heart:

Yhteistyössä