Huomenna vielä työharjoitteluun, sit on LOMA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26375292:
No mites sulla on merkonomiopinnot edistyneet?

ihan hyvin. aivan suunnitelmien mukaan on edety. hyvin riitää aika. näytöstäkin sain arvioinnkiksi kakksoen ja tämä 8 opintoviikkoa harjoitteluakin emrkitään vielä. kaksi viikkoa on opettajilla aikaa laittaa viimeiset numerot. nämä ovat ainoat mitkä mun suorituksista puutuvat. Titenkään harjoittlua eivoi vielä merkitä, koska se lopuu vasta huomenna , mutta näytön voiis jo laittaa, mutta yleensä laittavat smaan aikaan ne .

[QUOTE="mä";26375308]Miten pitkä loma sulla on? Itsellä lomaa heinäkuussa pari viikkoa ja odotan kuin kuuta nousevaa![/QUOTE]
ihan yhtä pitkä kuin muillakin koululaisilla, elokuussa vasta kouluun =)

ihan hyvin. aivan suunnitelmien mukaan on edety. hyvin riitää aika. näytöstäkin sain arvioinnkiksi kakksoen ja tämä 8 opintoviikkoa harjoitteluakin emrkitään vielä. kaksi viikkoa on opettajilla aikaa laittaa viimeiset numerot. nämä ovat ainoat mitkä mun suorituksista puutuvat. Titenkään harjoittlua eivoi vielä merkitä, koska se lopuu vasta huomenna , mutta näytön voiis jo laittaa, mutta yleensä laittavat smaan aikaan ne .

Ai sun mielestä on hyvin jos harjoittelusta saa kakkosen? Olettaen että skaala on 1-5. Vai onko teillä 1-3,silloinhan se tosiaan sitten on ihan hyvin

[QUOTE="mä";26375359]Harvemmin opiskelijoilla on mahdollisuus olla koko kesää lomalla. Suurin osa on kuitenkin kesätöissä, jotta saavat itsensä elätettyä. Kesällä ei saa lainaa eikä opintotukea ellei suorita kesäopintoja.[/QUOTE]

mä opiskelen työmarkkinatuella joten kesällä saan työmarkkinatuen, ilman sitä 9e päivkorotusta.

[QUOTE="vieras";26375388]Ai sun mielestä on hyvin jos harjoittelusta saa kakkosen? Olettaen että skaala on 1-5. Vai onko teillä 1-3,silloinhan se tosiaan sitten on ihan hyvin[/QUOTE]

1-3 on asteikko

[QUOTE="vieras";26375388]Ai sun mielestä on hyvin jos harjoittelusta saa kakkosen? Olettaen että skaala on 1-5. Vai onko teillä 1-3,silloinhan se tosiaan sitten on ihan hyvin[/QUOTE]

Voi että, hukkaan meni haukkumisesi, kun asteikko 1-5 on käytössä enää korkeakouluissa.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Uusimmat

Yhteistyössä