Alahuuleen laitan vertical labretin. Onneks sai jo huomiselle ni ei tarvii kauaa jännätä Se sattuu niiiiiiiiiiiiiin paljon!! Mut ei voi mitää..
Ei se satu! Mulla huulilävistykset on sattuneet varmaan vähiten, ja se menee niin nopeesti ohikin. Tsemppiä ja onnea! laitathan kuvanAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alahuuleen laitan vertical labretin. Onneks sai jo huomiselle ni ei tarvii kauaa jännätä Se sattuu niiiiiiiiiiiiiin paljon!! Mut ei voi mitää..
Ei normilabretit satukaan, mul on ollu ylä- ja alahuulessa. Mut nyt otan verticalin, se ku ei hankaa ikeniin. Ja mul on vielä paksu alahuuli, iik!Alkuperäinen kirjoittaja fg:Ei se satu! Mulla huulilävistykset on sattuneet varmaan vähiten, ja se menee niin nopeesti ohikin. Tsemppiä ja onnea! laitathan kuvan
Mulla ei oo ainakaa mikää lävistys kasvanu ulos. Se lienee hyvin pitkälti yksilöllistä.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:tuo vaikuttaa hyvin kivuliaalta lävistykseltä... Kasvaako tuo helposti ulos kun on tuollaisessa paikassa??
Alkuperäinen kirjoittaja ö:KETÄ KIINNOSTAA? PLÄÄÄÄHH!!!!
Snakebites ois niin ihana mutta noi mun ikenet ei hemmetti kestä yhtään lävistyksiä!! Ärsyttävää!Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:Mä sain "ilmaiseksi" kaksi uutta lävistystä kun kokeilin meneekö vanhoihin vielä koru. Menihän niihin vaikka toisen olen poistanut 10 vuotta sitten ja toisen 5 vuotta sitten. Alahuulessa nykyään siis kaksi ja ylähuulessa yksi.
Seuraavaksi PALJON tatuointeja
Mä haluaisin kans Mut en tiedä uskaltaisinko ottaaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ei normilabretit satukaan, mul on ollu ylä- ja alahuulessa. Mut nyt otan verticalin, se ku ei hankaa ikeniin. Ja mul on vielä paksu alahuuli, iik!Alkuperäinen kirjoittaja fg:Ei se satu! Mulla huulilävistykset on sattuneet varmaan vähiten, ja se menee niin nopeesti ohikin. Tsemppiä ja onnea! laitathan kuvan
Mä oon jo monta kuukautta haaveillu ja nyt sit nappasin vaan kännyn kouraan ja soitin ajan. Onneks sain jo huomiselle ni ei tarvii kauaa panikoidaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin kans Mut en tiedä uskaltaisinko ottaa
Mä jatkan viel haaveilua kun nyt on niin pirusti kaikkea mihin menee rahaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon jo monta kuukautta haaveillu ja nyt sit nappasin vaan kännyn kouraan ja soitin ajan. Onneks sain jo huomiselle ni ei tarvii kauaa panikoidaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin kans Mut en tiedä uskaltaisinko ottaa
Kaikki lävärit on tullu laitettuu samalla systeemillä, suht ex temporee. Paitsi kulmakoru jonka laitoin itte..
39? maksaa tollanen vertical ainaski tääl. Ja microdermalit on muistaakseni 50? kappale. Niitä täytyy vähän aikaa venailla..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä jatkan viel haaveilua kun nyt on niin pirusti kaikkea mihin menee rahaa :snotty:
Juu Mäki ostin just x-polen ja tatuointiaika mulla olis ens kuulle varattuna :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:39? maksaa tollanen vertical ainaski tääl. Ja microdermalit on muistaakseni 50? kappale. Niitä täytyy vähän aikaa venailla..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä jatkan viel haaveilua kun nyt on niin pirusti kaikkea mihin menee rahaa :snotty:
No siinähän sitä jo onkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Juu Mäki ostin just x-polen ja tatuointiaika mulla olis ens kuulle varattuna :snotty:
Meinasin viel aloittaa ratsastuksen
Niin ja viikko sitten otin sen smileyn Et näinAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No siinähän sitä jo onkiAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Juu Mäki ostin just x-polen ja tatuointiaika mulla olis ens kuulle varattuna :snotty:
Mulla kaveri hakkaa tatskoja, sen piti nyt kesän aikaa hakata mulle päähän kuva mut ei oo saatu aikatauluja sopimaan.. Jospa sitä jossai vaihees..
Tohon oikeelle puolelle kalloon ku mul on siitä kalju. Tyyliin Rihanna jne.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:[
Niin ja viikko sitten otin sen smileyn Et näin
Päähän?!?!? Siis mihin kohtaan päätä?
Mimmoisen tatskan oot ottamassa?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Juu Mäki ostin just x-polen ja tatuointiaika mulla olis ens kuulle varattuna :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:39? maksaa tollanen vertical ainaski tääl. Ja microdermalit on muistaakseni 50? kappale. Niitä täytyy vähän aikaa venailla..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä jatkan viel haaveilua kun nyt on niin pirusti kaikkea mihin menee rahaa :snotty:
Mä taas haluisin kasvoihinki vaikka mitä, en vaa viiti kaikkee ottaa tai alkaa näyttää joulukuuselta..Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mä oon jotenkin "kateellinen" teille joilla on useampia lävistyksiä Mulla on vain 1 (alahuulen alapuolella) ja tuntuu että se on ainoa oikea mulle, en pysty ottamaan lisää kun mikään ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta mutta haluaisin kuitenkin kovasti
AaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tohon oikeelle puolelle kalloon ku mul on siitä kalju. Tyyliin Rihanna jne.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:[
Niin ja viikko sitten otin sen smileyn Et näin
Päähän?!?!? Siis mihin kohtaan päätä?
Mä oon totaalisen hurahtanut molempiinAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mä en oo niinkään noihin läväreihin hurahtanut, mutta tatskoihin senkin eestä.