Huomenna tuomion päivä.

Huomenna rinnan ultraääni. Siellä sellainen kipeä pahkura. Olen 20-vuotta ja pelkään sitä kaikkein pahimpaa; syöpää.

Olen niin nuori että minun ikäiselle tehdään vaan rintojen ultraääni.

Miten kestän tän epätietoisuuden kanssa? Ja varsinkin jos pitää huomenna ottaa vielä ohutneulanäyte, jos se patti on jotenkin epäilyttävä. :(

sml
Se on vaan harmiton kysta, yritä saada nukuttua yöllä, äläkä mieti liikaa. (Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.)

Hyvähän se on, jos ottavat näytteen, mutta ei siitä varmasti löydy mitään hälyttävää. Ja jos löytyy, niin sittenhän on tosi hyvä, että olet jo tutkimuksissa. Hienoa, että et ole vaan jäänyt miettimään asiaa yksin, vaan olet varannut ajan lääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Huomenna se selviää, mitä tehdään :hug:
Toivottavasti selviät säikähdyksellä.
Minullakin mammografia ylihuomenna samasta syystä.
Millainen se sun patti on?

Mulla aika sellainen liikkuvainen ja kipeä on kun painaa. Kaikkein pahinta on elää epätietoisuudessa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja sml:
Se on vaan harmiton kysta, yritä saada nukuttua yöllä, äläkä mieti liikaa. (Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.)

Hyvähän se on, jos ottavat näytteen, mutta ei siitä varmasti löydy mitään hälyttävää. Ja jos löytyy, niin sittenhän on tosi hyvä, että olet jo tutkimuksissa. Hienoa, että et ole vaan jäänyt miettimään asiaa yksin, vaan olet varannut ajan lääkäriin!
Pakko oli mennä lääkäriin, vaikka pelotti mitä sanoo. Sain viikossa gynelle ajan, peruutusajan. Muuten olisi saanut kuukauden oottaa. Kauheat jonot niissä ultrissakin, mutta onneksi sain huomiselle ainokaisen ajan toisesta lääkärifirmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Huomenna se selviää, mitä tehdään :hug:
Toivottavasti selviät säikähdyksellä.
Minullakin mammografia ylihuomenna samasta syystä.
Millainen se sun patti on?

Mulla aika sellainen liikkuvainen ja kipeä on kun painaa. Kaikkein pahinta on elää epätietoisuudessa. :(
Todennäköisesti turvonnut rauhanen. Lääkärin mielestä ei vaikuttanut kovin hälyttävältä, mutta eteenpäin hän minut passitti.

sml
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Pakko oli mennä lääkäriin, vaikka pelotti mitä sanoo. Sain viikossa gynelle ajan, peruutusajan. Muuten olisi saanut kuukauden oottaa. Kauheat jonot niissä ultrissakin, mutta onneksi sain huomiselle ainokaisen ajan toisesta lääkärifirmasta.
Hyvä, että menit :)

Suurin osa rinnoista löytyvistä pateista on hyvänlaatuisia, ja niinkun joku jo taisi sanoakin, kipu ei yleensä kuulu syövän ensioireisiin. Ja pahanlaatuiset kasvaimet ei kai tavallisesti tunnu liikkuvilta. Sinun patti on varmasti ihan harmiton.

Onneksi et joutunut odottamaan ajan saamista kauaa, huomenna tähän aikaan olet jo viisaampi asian suhteen. Hyvin se menee.

Yhteistyössä