HUOMENNA TAAS TYÖHAASTATTELU

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Tää olia kokin hommaa henkilöstöruokalassa.
Pitääkö mun kertoa että joulukuussa mahdollisesti joudun lekkauksen josta tulee AINAKIN 6 viikon sairasloma, koska jalka leikataan.
Olis ainkin reilua työnantajaa kohtaan.
 
vieras
Kerro vasta jos on toinen haastattelukierros tai jos soittavat et sut on valittu. Siis jos tuo paikka olis vakkari. Jos on keikkahomma esim vuoden loppuun niin kertoisin, koska se on oleellinen osa työsuhteen kestoa, muuten en ihan vielä.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerro vasta jos on toinen haastattelukierros tai jos soittavat et sut on valittu. Siis jos tuo paikka olis vakkari. Jos on keikkahomma esim vuoden loppuun niin kertoisin, koska se on oleellinen osa työsuhteen kestoa, muuten en ihan vielä.
tää olis vaikituinen pesti,
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerro vasta jos on toinen haastattelukierros tai jos soittavat et sut on valittu. Siis jos tuo paikka olis vakkari. Jos on keikkahomma esim vuoden loppuun niin kertoisin, koska se on oleellinen osa työsuhteen kestoa, muuten en ihan vielä.
tää olis vaikituinen pesti,
Sitten oot ihan hissukseen tuosta leikkauksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerro vasta jos on toinen haastattelukierros tai jos soittavat et sut on valittu. Siis jos tuo paikka olis vakkari. Jos on keikkahomma esim vuoden loppuun niin kertoisin, koska se on oleellinen osa työsuhteen kestoa, muuten en ihan vielä.
tää olis vaikituinen pesti,
Sitten oot ihan hissukseen tuosta leikkauksesta.
Näin kyllä suoraan sanottuna tekisin itsekin.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ehheh heh:
Leikataaks sulta jalka pois?
vaivasenluut ja muutenkin jalkaa operoidaan kun jalkapöytä on laskeutunut.lääkäri sanoi että ainkin 6 viikkoa tulee saikkua. JA ku tuo toinen jalka on operoitu tulee toiden vuoro.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ylämaan Kettu:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä pesti ?:
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7283079&index=90&anchor=7283079

tiedän tuon pitäjän. ei sulle ole mitää kokin hommia sillä on vakkarikokki jo. tehtäviin kuuluu tiskaus ym. hanttihommat
Huomasitko siinä oli alempana myös suurtalouskokin paikka.
ja mulle kylläkelpais tuo keittiöapulaisenkin työ
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Minjaana:
mitä oireita sulla on tuosta jalkapöydän laskeutumisesta, ku epäilen että itsellä sama
Mulla on lättäjalaka jajalka on ollut pitkään kipeä.vaivasenluut joahtuvat lättäjalasta ja aikaa myöten vain pikuhiljaa jalakpöytä on laskeutunut. jalat kipeytyvät helpommin.
 
vieras
Voi että mie oon iloinen sun puolesta, kun sulla on kaksikin työpaikkaa nyt mahdollisesti tarjolla =) Siinäpä näkee palstan piukuttajat ette sä mikään turha tyyppi oo; ei turhat saa edes kutsua haastatteluun ;)

Onnea matkaan :flower: ja ei, en kertois leikkauksesta :whistle:
 

Yhteistyössä