Huomenna reissuun ja kuopus kuumeessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mitä te tekisitte täsä tilanteessa? Ollan lähdössä parin päivän reissuun, yö ollaan hotellissa. Huomenna pitäisi lähtee ja kuopuksele nousi eilen illalla lämpöä. Tänään aamulla oli saman verran eli 37,4... Hotelli varattu jo 2kk sitten. Kuopus siis reilu 2v.

Jos olisitte mu tilanteessa niin mitä tekisitte?

nuo on aina niin hankalia tilanteita... ehkä mä toivoisin kädet ristissä ettei huomenna ois enää mitään... Reissaaminen kipeän lapsen kanssa ei kyl oo kivaa. Onnistusko reissu perua huomen aamuna jos vielä kuumetta?

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
nuo on aina niin hankalia tilanteita... ehkä mä toivoisin kädet ristissä ettei huomenna ois enää mitään... Reissaaminen kipeän lapsen kanssa ei kyl oo kivaa. Onnistusko reissu perua huomen aamuna jos vielä kuumetta?

Onnistuu, ei vielä mitään ole maksettu, mutta sit ei päästä koko kesänä sinne reissuun... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Lapsen kunto ratkaisee, jos ei mitään muita taudin oireita ole niin matkaan vaan.

Ei tuolla ole kun hieman aivasteluja. Ja pirteänä painelee pitkin kämppää vaikka ajattelin, että kun laitan dvd:n pyörimään niin hän rauhoittuisi sitä katsomaan. Ja PÖH! Sitä vaan pelkään, että sit se kuume nousee pahemaksi jos lähdetään puolikuntoisen lapsen kanssa...

Meillä tyttö on tullut useammin kuin kerran "matkakuumeeseen" eli ennen reissua kuumeillut, mut perillä ollut terve kuin pukki..jotain jännitystä tms..Kerran tosin oli oikeesti sitten kipeenä , mut me ei käytäs ikinä missään jos ei lähdettäis ku sillä kuumetta :ashamed: Toivottavasti pääsette kivaan reissuun! =)

Nyt pojalla 36,9 kainalosta mitattuna ( tuo aiempikin oli kainalosta). Eikä ole noussut tänään yli tuon 37,4:n. Maha löysällä, muttei ihan ripuliakaan. Nyt pitäisi tehdä päätökset. Vaari lupasi hätätilanteessa ottaa pojan pariksi päiväksi hoitoon, mutta poika kyllä tykkäisi olla reissussa ja itsekkin haluaisin pojan mukaan.

Ei kai mua kauheesti kivitetä jos otan pojun mukaan. Saahan tuo sitten rattaissa levätä jos ei kävellä jaksa ja kuitenkin ulkona on yhtä lämmin kun sisällä... :saint:

Yhteistyössä