Toki tärkeintä on,että kaikki on ok,mutta kyllä mä haluaisin saada osviittaa kumpi sieltä olis tulossa
:heart:
Pippe..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Toivottavasti siellä näkyisi pippe. Tyttö sanonut et iskällä on sellainen![]()
![]()
Sillä on välillä tapana jättää pari viimeistä kirjainta poisAlkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Pippe..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Toivottavasti siellä näkyisi pippe. Tyttö sanonut et iskällä on sellainen![]()
![]()
![]()
Mitä mun kantsis syödä menomatkalla sinne et se heittää ku viimestä päivää volttiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
Heh..kiva olis jutella hänen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sillä on välillä tapana jättää pari viimeistä kirjainta poisAlkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Pippe..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Toivottavasti siellä näkyisi pippe. Tyttö sanonut et iskällä on sellainen![]()
![]()
![]()
![]()
Joo,se on tosi nasta likka.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Heh..kiva olis jutella hänen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sillä on välillä tapana jättää pari viimeistä kirjainta poisAlkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Pippe..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Toivottavasti siellä näkyisi pippe. Tyttö sanonut et iskällä on sellainen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No mitä, eiks hää sitten vilauttanu? Oliko kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
kävelet portaita edes takas. =)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mitä mun kantsis syödä menomatkalla sinne et se heittää ku viimestä päivää volttiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
![]()
sokeria ja pikakahvii suoraan pussista. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mitä mun kantsis syödä menomatkalla sinne et se heittää ku viimestä päivää volttiaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
![]()
kaikki oli ok mutta jalat pysyi ristissä. sit se täti sanoi että ku ei näe mitään ylimääräistä niin ei voi ainakaan luvata poikaa...eli mun järki sanoo et vois olla tyttö mutta voihan se olla poika jolla on minipili.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No mitä, eiks hää sitten vilauttanu? Oliko kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:kaikki oli ok mutta jalat pysyi ristissä. sit se täti sanoi että ku ei näe mitään ylimääräistä niin ei voi ainakaan luvata poikaa...eli mun järki sanoo et vois olla tyttö mutta voihan se olla poika jolla on minipili.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No mitä, eiks hää sitten vilauttanu? Oliko kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
![]()
napanuora oli tiukasti edessä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:kaikki oli ok mutta jalat pysyi ristissä. sit se täti sanoi että ku ei näe mitään ylimääräistä niin ei voi ainakaan luvata poikaa...eli mun järki sanoo et vois olla tyttö mutta voihan se olla poika jolla on minipili.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No mitä, eiks hää sitten vilauttanu? Oliko kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:peukutuksia et ois pikkasen enemmän yhteistyökykyinen ku mun. |O :headwall:![]()
![]()
napanuora oli tiukasti edessä. :headwall:
Eikun auki :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Polvet yhteen Beebe!:heart:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel