Huomenna olis sitten reissuun lähtö

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Yksi yö vietetään Etelä-Suomessa ja maanantai-aamulla lennetään Ruottiin.

Vielä on epäselvää, että miten päästään kentältä hotelliin, mutta eiköhän me jotakin keksitä. :whistle: Kyllähän siinä on julkista liikennettä.

Kattoin, että meidän hotellin lähellä on jokin asema, että sieltä pääsee kulkemaan lähemmäksi esim. keskusrautieasemaa kun lähdetään sinne Kolmårdeniin. Kun sitten vain tietää, että pääseekö suoraan sinne vai pitääkö vaihtaa...

Just kaivoon esille sen pääaseman osootteen, että ei ole ainakaan mitään epäselvyyksiä.

Matkalaukun paino on tällä hetkellä n. 5kg ja melkein kaikki on pakattu. :D Meinasin, että otetaan molemmille reput käsimatkatavaksi, mutta taitaa yksi reppu riittää.

Hei! nukuttelen vielä vauvaa kännykän kera eli en ihan heti pääse koneelle. Mutta siis arlandasta pääsee esim lentokenttäbussilla centralstationille. On myös Arlanda express-pikajuna joka on helppo ja nopea mutta tyyriimpi vaihtoehto (tosin tarjouksia tyyliin kaksi yhden hinnalla on välillä). Ihan perusjulkisetkin kulkee niissä tosin vaihtoja ja niihin täytyy olla liput valmiina.

centralstationilta lähtee juna mikä menee lähelle teidän hotellia. Samalla junalla pääse sitten takaisin centraliin mistä on opasteet rautatieaseman puolelle kun olette Kolmårdeniin lähdössä.

Mulla ei pitäisi olla keskiviikkona eikä torstaina mitään suunnitelmia eli voitaisiin treffata. Laita vaikka yksärillä jos on puhelinnumeroa mistä saa kiinni tai ehdotus paikasta ja ajankohdasta. Sekä vaikka mitä haluaisitte tehdä/nähdä silloin. =)

Hei! nukuttelen vielä vauvaa kännykän kera eli en ihan heti pääse koneelle. Mutta siis arlandasta pääsee esim lentokenttäbussilla centralstationille. On myös Arlanda express-pikajuna joka on helppo ja nopea mutta tyyriimpi vaihtoehto (tosin tarjouksia tyyliin kaksi yhden hinnalla on välillä). Ihan perusjulkisetkin kulkee niissä tosin vaihtoja ja niihin täytyy olla liput valmiina.

centralstationilta lähtee juna mikä menee lähelle teidän hotellia. Samalla junalla pääse sitten takaisin centraliin mistä on opasteet rautatieaseman puolelle kun olette Kolmårdeniin lähdössä.

Mulla ei pitäisi olla keskiviikkona eikä torstaina mitään suunnitelmia eli voitaisiin treffata. Laita vaikka yksärillä jos on puhelinnumeroa mistä saa kiinni tai ehdotus paikasta ja ajankohdasta. Sekä vaikka mitä haluaisitte tehdä/nähdä silloin. =)

Kiitos sulle tästä viestistä ja niistä tiedoista mitä laitoot vielä facen kautta. Mä eilen kirjootin sulle vastauksen tähän, mutta se vain latas ja latas eikä lopulta tullu perille. Pian sitte palsta meniki kokonaan jumiin ja mä päätin sulkia koneen. :D

Yhteistyössä