Huomenna olis sitten näytön paikka mulle*turhaa alkoholista*

Oon luvannut nyt olla juomatta tuonne ens kuun alkupuolelle saakka.

Mies tietty pois ja huominen ilta tarttis yksin selvitä selvänä :D ei mulla oo mitään ongelmaa vkl kun mies kotona...yksin tai naapurin kanssa tulee sitten se ongelma :headwall:

Noooh...shoppaileen huomenna töitten jälkeen,rossoon syömään muksujen kanssa,pari leffaa ja karkkia,enköhän mä selvii ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mulla tulee harvinaisen helpostiselvä perjantai, ellei äijä osta vinkkupänkkää.

:snotty:

*säästölinjalla*
Mua ärsyttää kun on kaljaa,viiniä,lonkkua ja sidukkaa kaapit piukassa,saksasta tuotiin.Mutta saa ollakkin siellä,en mä niin nalkissa vielä ole että himoitsisin kieli pitkällä niitä.onneks :D

Jaa no huomenna voin olla eri mieltä :snotty:
 
pölvästi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
miksi tuollaista tarvinnut luvata?
No tuota itselleni lähinnä luvannut,on meinannut lähteä vähän hanskasta juominen tässä kesällä taas... :ashamed:
Mä tein vastaavan lupauksen palstauilun suhteen, huonolla menestyksellä.

Munkin piti lopettaa palstailu ja senkun oon lisänny. Jos alkaisin vaan juomaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tottakai mä haluan sun kanssa syömään taas:)Täytyy kattoa joku hyvä sopiva ajankohta :hug:
Katsotaan sopiva ajankohta =) Se ryystäminen on vaan tapa. Vaihda alkoholi vaikka alkoholittomaan olueen tai limsaan. Vähitelleen kahviin tai teehen. Lopulta lasilliseen vettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tottakai mä haluan sun kanssa syömään taas:)Täytyy kattoa joku hyvä sopiva ajankohta :hug:
Katsotaan sopiva ajankohta =) Se ryystäminen on vaan tapa. Vaihda alkoholi vaikka alkoholittomaan olueen tai limsaan. Vähitelleen kahviin tai teehen. Lopulta lasilliseen vettä.
Olen vaihtanutkin jo,tällä viikolla en ole siis viikolla juonut mitään alkoholia,sekin jo hyvä.Ihme tissutus vaan jäi päälle.Ja kun musta tulee ihan eri ihminen kännissä :ashamed:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pölvästi:
Munkin piti lopettaa palstailu ja senkun oon lisänny. Jos alkaisin vaan juomaan.
Pitäisi tehdä sellainen päätös, että aina, kun tekee mieli palstailla, lähtee kilometrin lenkille. Tosin jonain päivänä rupeaa miettimään,mitä pitäisi tehdä, ettei aina olisi lenkillä :D
 
Se on ihan totta että siitä tulee helposti tapa. Ja sillon jos sitä joutuu miettimään, niin sitten kannattaa pitää taukoa ja kokeilla, että miltä se tuntuu - jos tuntuu vaikeelta, niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa pitää siitä tauosta kiinni.

Kyllä sä selviät. Ihan varmasti. =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Miten :xmas:
No ne päivät, kun olen jättänyt läppärin työpaikalle enkä yksinkertaisesti ole päässyt palstalle, olen ollut paljon levollisempi, tyytyväisempi, aktiivisempi ja aikaansaavampi. Mun aivoilleni palstailulla on tylsistyttävä, lamaannuttava ja välinpitämättömyyttä aiheuttava vaikutus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mulla tulee harvinaisen helpostiselvä perjantai, ellei äijä osta vinkkupänkkää.

:snotty:

*säästölinjalla*
Mua ärsyttää kun on kaljaa,viiniä,lonkkua ja sidukkaa kaapit piukassa,saksasta tuotiin.Mutta saa ollakkin siellä,en mä niin nalkissa vielä ole että himoitsisin kieli pitkällä niitä.onneks :D

Jaa no huomenna voin olla eri mieltä :snotty:

Mulla on hiukan samaa vikaa... vieläkin korkkaamatta n. 5-8 vuotta sitten ostettu Finlandia-pullo baarikaapissa. Vuodenvaihteessa ostettu viski tosin on jo yli puolessavälissä, tequilaa mennyt jonkin verran, ja jääkapissakin on aika monta olusta jäljellä. Yksin en suostu juomaan, eikä oikein ole sopivia tilaisuuksia/seuraakaan, että noita alkais läträtä.

- Kez.
 

Yhteistyössä