Huomenna olis minun ''oma päivä'' ja ei yhtään huvittais lähtäkkään minnekkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ollaan muiden äitien kans sovittu että lähtään vähän irrotteleen ja nyt minua ei huvita lähtä yhtään. Mä olen ainoa joka kulkee töissä. Muut on ''väsyneitä''kotiäitejä.
Ei vaan huvittais lähtä...melkein jo alan kuvitella itseni sairaaksi,että voin ilmoittaa etten lähde.
Mut lähden siltikin. Jospa se olis ihan kiva päivä.

Jooo, kotiäidit ei todellakaan ole väsyneitä.. yeah right. Kokeile päivä minun kengissä, mieheni nukkui pois ollessani rv 34. Nyt vauva on syntynyt, ja on puolivuotias. Väsynyt olen mutta onnea se ei vie. koita ite samaa.

Kyllä ne kotonaolevat äidit ovat just niitä väsyneimpiä ja kovimpia kitiseen. Niin minäkin olin. Mutta ku lähdin töihin ni elämääs on muutakin kui ne neljän seinän sisällä tapahtuvat asiat. Kokeiltaa tekin.

[QUOTE="vieras";27034280]Kyllä ne kotonaolevat äidit ovat just niitä väsyneimpiä ja kovimpia kitiseen. Niin minäkin olin. Mutta ku lähdin töihin ni elämääs on muutakin kui ne neljän seinän sisällä tapahtuvat asiat. Kokeiltaa tekin.[/QUOTE]

Just näin, kun on työelämässä on niin väsynyt ettei jaksa vitistä turhista. Ap:lle sanot kavereilles että et jaksa nyt lähtee mihkään kun on rankka työviikko takana.

No jos sä olet arkipäivät töissä niin ymmärrän hyvin ettet jaksa lauantaina lähteä mihinkään. Kotiäitien tilanne on erilainen ja mun mielestä se väsymyskin on erilaista kun työssäkäyvällä. Itse olen kotiäiti (työ+lapset-yhdistelmästä mulla ei ole kokemusta) ja jos saan tilaisuuden lähteä jonnekin ilman lapsia/pelkän vauvan kanssa niin lähden tosi mielelläni. Mutta ymmärrän hyvin jos työssäkäyvät äiti-kaverini haluavat mieluummin olla viikonloppuna kotona/perheensä kanssa.

Mun mielestä sun ei tarvii keksiä mitään sairastamisia kenellekään,sanot vaan niin kun asia on eli työviikon jälkeen ei huvita,haluat ottaa rennosti.

No kyl kotiäidit on varmasti vä'syneitä, mut mikää ei piristä kyl niinku ajatus omasta ajasta ja innokkuus lähtee ihmisten ilmoille on vähän eri , kuin töissä käyvällä, saahan sitä töissä jo omaa aikaa ja ihmisten ilmoja....

Hei ap! Tee just niinkuin sinulle tuntuu parhaalta. Ei oo pakko lähteä minnekään, jos on semmoinen olo.

Aikanaan kun minä olin kotona ja sain "omaa aikaa", niin harmitti aina, että olisi pitänyt lähteä jonnekin. Minusta olisi kivointa olla kerrankin kotona tekemättä mitään. Olisi siis pitänyt vaatia miehen lähtemään lapsen kanssa jonnekin. Toki kävin välillä jossakin, mutta jos on oikeesti väsynyt, nin olisi kiva vaan röhnöttää sohvalla ja syödä pitsaa ja juoda valkkaria.

Mutta sä teet sitä mikä sua virkistää. Niitä kotiäitituttujasi ilmeisesti kiehtoo kodin ulkopuolinen virkistäytyminen. Menet mukaan, jos sua innostaa, mutta muutoin jäät kotiin.

mua on aina ärsyttänyt ihmisten tapa, että sovitaan joku hauska juttu, ja kaikki on innolla mukana. ja sitten kun se h-hetki tulee, joku ilmoittaa, että väsyttää eikä jaksa lähteä. tietty joskus voi sattua joku oikee este, eikä pääse. ja joskus sattuu niin, että tää, joka ei sitten jaksakaan lähtee, alkaa vaikka viikonpäästä mankumaan, että lähtään kapakkaan tai johonkin, ja sitten kun muut ei lähde, niin vetää herneet nenäänsä. kaikkein eniten vituttaa se, että on vaikka vuokrattu mökki tai hotellihuoneet ja maksettu, ja sitten joku ilmoittakin, että ei hän jaksakaan lähtee, että kai hän saa rahansa takaisin

Viimeksi muokattu:
Jos ovat ihan oikeita ystäviä niin kertoisin suoraan väsymyksestä. Toisaalta ei kai pieni valkoinen vale pahakaan ole. Toisaalta lähteminen ja kaverit vois piristää kummasti? Onhan se vaihtelua sekä työ että perhe-elämään ja he ovat osa sun tukiverkkoa. voisitko lähteä aiemmin kotiin sitten illasta?

Yhteistyössä