mä en kerenny perjantaina postiin se meni jumankaut kii kello 6....
mut ne kengät on
mustat lähtee tilaukseen 
mut ne kengät on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joko on reiät katossa valmiina?:Höh, joululahjat avataan vasta aattona!!!
Onneksi meillä on asiamiesposti, se on klo 6-23 auki joka päivä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu tai voit jopa säästää meidät siltä :X
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tietääkö sun mies, että sä hehkutat täällä kaikelle kansalle teiän seksileluja ja mitä juttuja harrastatte??
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tietääkö sun mies, että sä hehkutat täällä kaikelle kansalle teiän seksileluja ja mitä juttuja harrastatte??
johan tuo profissa on että mieskin pyörii täällä..mut jo tietää se![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdaLaDy:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:tietääkö sun mies, että sä hehkutat täällä kaikelle kansalle teiän seksileluja ja mitä juttuja harrastatte??
johan tuo profissa on että mieskin pyörii täällä..mut jo tietää se![]()
no niin... lukaisin profiilisi läpi ja se kertookin sinusta jo aika paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SirkkaKakkonen? Ykkönen esittelee kaikki kuvansa ja Kakkonen kertoo kaikki sekstailunsa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entinen nimimerkkisi oli parempi. Tuo "lady" ei oikein sovi sinulle, ellei se sitten ole sarkasmia..
Alkuperäinen kirjoittaja v:onneksi mä oon muutenkin höyhenen kevyt niin ei tarvita keinuja :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaa, että nuo "kokemukset" on vaan tyyliin "oli kivaa" tjsp. Varsianaisia eri asentoja ja tarkkoja kuvauksia tuskin antaa. Kunhan lupailee vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu tai voit jopa säästää meidät siltä :X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:äitikin; luuletko tosiaan ettei muilla aina-niin-viattomilla-mammoilla ole lelulootaa? Kaikkien ei vaan tartte hehkuttaa sitä palstoilla. Mutta, siitä puhe mistä puute.