huomenna mä lähden.

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
a.p
mulla on vaikka mitä ongelmia joista en tunnu pääseävn yli. teen lasten miehen elämästä kamalaa. :(

siksi ajattelen, että on parempi heille että vaan katoan. kävin jo automaatilla hakee rahaa ja tankkaa auton valmiiksi... huomenna ajattelin lähteä kun olen saanut lapset kouluun.
 
a.p
ai tk:sta saa apua?? sallikaa mun nauraa.

olen psyk polin asiakas ja 2vkoa sitten pyysin hoitavalta lääkäriltäni että pääsisin osastolle. lääkäri sanoi että hän kokee että se tekisi mulle enemmän haittaa kuin hyötyä....
 
a.p
mua niin vituttaa kun sanotte että hae apua. no sitähän mä oon hakenut. olen terapiassa mikä ei auta mitään (siitä kerroinkin täällä otsikolla terapiani on skeidaa tmv) ja tosiaan olen pyytänyt päästä osastolle mutta ei. en pääse.
 
"popp"
mua niin vituttaa kun sanotte että hae apua. no sitähän mä oon hakenut. olen terapiassa mikä ei auta mitään (siitä kerroinkin täällä otsikolla terapiani on skeidaa tmv) ja tosiaan olen pyytänyt päästä osastolle mutta ei. en pääse.
Tuo ylläoleva neuvo voisi sinut pelastaa, uhkaa itsarilla, niin saatat saada apua. Systeemi on perseestä, kun ihminen joutuuu tuolla lailla kaiken jaksamisensa rajoille, ennen kuin kukaan auttaa.

Ethän lähde perheeltä salaa edes sinne akkujenlataamisreissulle, se säikähdys jää lasten mieliin loppuelämäksi. He rakastavat sinua kuitenkin.



:hug:
 
a.p
[QUOTE="popp";22506148]Tuo ylläoleva neuvo voisi sinut pelastaa, uhkaa itsarilla, niin saatat saada apua. Systeemi on perseestä, kun ihminen joutuuu tuolla lailla kaiken jaksamisensa rajoille, ennen kuin kukaan auttaa.

Ethän lähde perheeltä salaa edes sinne akkujenlataamisreissulle, se säikähdys jää lasten mieliin loppuelämäksi. He rakastavat sinua kuitenkin.



:hug:[/QUOTE]

no eihän lapset tietäisi että olen "kateissa". mies sanoisi että äiti on mökillä.
 
"vieras"
Sinun pitää kertoa terapeutille ja lääkärille totuus, että sinulla on itsetuhoisia ajatuksia ja olet aikonut tappaa itsesi. Eivät ne voi auttaa, jos valehtelet, että sinulla on vain paha olo ja sanot haluavasi osastolle.
 

Yhteistyössä