Olen jo sairaalassa ja aamulla heti leikkaus. uni ei tule. verkkokalvon irtauma vasemmassa silmässä. Minua ei ole ikinä leikattu eikä nukutettut ja kaikki silmäjutut ahistaa...
yyyhhh... vittu
:/ :'(
yyyhhh... vittu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:mulla oli keväällä karsastus leikkaus ja mua kauhistutti se että mut nukutetaan enkä tiä mitä mua sörkitään..selvisin..=) mutta se että mä kuolaan tai ääntelen tai jotain ni hävetti valmiiks..
Alkuperäinen kirjoittaja d:Pyydä rauhoittavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minunkin likinäköni on korjattu tässä hetki sitten![]()
Toimenpide on nopeasti ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minunkin likinäköni on korjattu tässä hetki sitten![]()
no mulla se on vähän monimutkaisempaa kuin pelkkä laserointi, mulla on niin järkky likinäkö että ainoa keino korjata se on laittaa pysyvä linssi silmän sisälle...kuulostaa aika kaamealta, mutta toisaalta jos leikkaus onnistuu se helpottaa elämää todella paljon
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minunkin likinäköni on korjattu tässä hetki sitten![]()
no mulla se on vähän monimutkaisempaa kuin pelkkä laserointi, mulla on niin järkky likinäkö että ainoa keino korjata se on laittaa pysyvä linssi silmän sisälle...kuulostaa aika kaamealta, mutta toisaalta jos leikkaus onnistuu se helpottaa elämää todella paljon
Minun äidilleni ja parille tuttavalla on asennettu silmään linssi harmaakaihin vuoksi. Kyllä se leikkaus hyvin menee sinullakin :hug: