huomenna laakariin

verikokeisiin..


mua on nii kovasti pyorrytellyt ja eilen oksensin.. mut en siis yleensa oksentele... pyorryttaa vaan.

ja kaverit sanoo et mulla on kaula turvonnu nii ku viittaavat kilpirauhaseen...

inhottavaa ku tunnen etta en ole terve... haluisin nii olla ku ennen ja ois helpompi vauvankin kaa.. 9kk

ennen raskautta voin niin vallan mainiosti...

on nii laiska oloki et ei jaksa siivota , hoitaa itteeni..

vauvan tietty hoidan .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 15:28 julia05 kirjoitti:
verikokeisiin..


mua on nii kovasti pyorrytellyt ja eilen oksensin.. mut en siis yleensa oksentele... pyorryttaa vaan.

ja kaverit sanoo et mulla on kaula turvonnu nii ku viittaavat kilpirauhaseen...

inhottavaa ku tunnen etta en ole terve... haluisin nii olla ku ennen ja ois helpompi vauvankin kaa.. 9kk

ennen raskautta voin niin vallan mainiosti...

on nii laiska oloki et ei jaksa siivota , hoitaa itteeni..

vauvan tietty hoidan .
toivottavasti ei ole mitään vakavaa! mutta jos jotain selviää, niin voimia sulle! elä stressaa siivouksilla yms. ne on nyt toisarvoisia juttuja, mutta hyvä kuitenki että jaksat lasta hoitaa! jos voimat vähenee, puhu jollekin, niin saat varmasti apua tilanteeseen! mulla itelläkin ollut raskaudessa ties mitä vaivaa ja ylimääräsiä tutkimuksia, mutta aina näistä jotenki selviää, jos yrittää ajatella positiivisesti.. koti on kyllä ku pyörremyrskyn jäljiltä, mutten anna sen haitata. jos vieraita käy, niin nekyllä ymmärtää etten oo ollu täysissä voimissani.. Mulla on ennestään yks lapsi, ja oon koittanutki säästää kaikki voimani sen hoitamiseen. hyvä että itse siinä sivussa sitten jaksaa syödä jne :)
Voimia arkielämään :hug:
 
kilppari
ettei vaan olis raskaus laukaissut kilpirauhasvaivaa??? Siskollani kävi näin. Onneksi niitä voidaan hoitaa tehokkaasti :) vaikkei se tietystikään ole kuin laiha lohtu.Voihan se olla tietysti muutaki... tsemppiä
 

Yhteistyössä