huomenna kauppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiituu

Vieras
ja pitäis kuluttaa mahdollisimman vähän rahaa siihen kauppareissuun... miten ihmeessä onnistun siinä? Kun on taas niin paljon kaikkea mikä on lopussa. Esim pyykin pesuaine, onhan niitä varmasti halpojakin mutta kun meillä on allergisia ja astmaatikoita pitäis ottaa huomioon ettei mikä tahansa aine käy. mikähän on halvin allergia/hajusteeton pyykin pesuaine? Entä mikähän mahtaa olla halvin housuvaippa ilman että on ihan täys kusirätti heti...? entä mitä ruokaa joka maistuu nirsolle 6vlle? tuo 1v syö onneks nyt melkeen mitä vaan? mulle ja miehellle ei oo ny nii väliä mitä syödään..

Siis meetkö sä ekaa kertaa elämässäs kauppaan kun tollasia kyselet? Kato ku siellä lukee hinnat, kilo/kappale/litrahinnat myös ja lapselta voit kysyä että mikä kelpaa.

Siis meetkö sä ekaa kertaa elämässäs kauppaan kun tollasia kyselet? Kato ku siellä lukee hinnat, kilo/kappale/litrahinnat myös ja lapselta voit kysyä että mikä kelpaa.

no kyllä mä tässä elämässä olen monesti käynyt kaupassa mutta katsos ennen olen ostanut sen mitä olen tarvinnut oli hinta mitä vaan niin eipä ole tullu tiirailtua että mitäs ne muut vastaavat tuotteet maksaa. Eihän sitä tiedä vaikka joku tietäis jotain hyvää ja halpaa mitä mä en ole vielä löytänyt. Tai esim en mä yhtään tiedä millaisia hintoja esim prismassa on verrattuna citymarkettiin. Ei mulla ole aikaa tai mahdollisuutta juosta läpi kokoa kaupungin kaupat.

prismassa on kaikki halvempaa kuin citymarketissa ja osta rainbown pesuainetta niin on halvempaa kuin muut. Muumit vaipat on kai hyviä ja aina halvempia kun pampers. Ja osta sitä mitä tiiät 6v syövän, me täällä ei voida auttaa kun ei tiedetä mikä kelpaa ja mikä ei =)

Edullisin ja allergiaystävällinen pesuaine on pesupähkinät.
Lidlin housuvaipat ovat mielestäni parhaita!

Osta kauden kasviksia, tee ruokia parin päivän satsi (keittoja, laatikoita, patoja) jne. Soijarouhe on todella edullista ja terveellistä ja sillä korvaa helposti jauhelihan esim. makaronilaatikossa.

Sama meillä. Osaan kyllä ruokaa ostaa, mutta kun pitäisi saada edullisesti laadukasta menee homma vähän vaikeaksi. Yleensä teen lihapullat itse, mutta viimeksi ostin Kivikylän pulleroita, kun tulivat halvemmaksi kuin jauheliha. Oli vikatikki. Ne ovat kamalia!
Tänään lähden k-supermarkettiin. Siellä on kivoja tarjouksia.

Yhteistyössä