Huomenna Ikeaan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mennään huomenna koko porukka Ikeaan ostoksille. Mä olen ihan säälittävän innoissani, niin harvoin käydään jossain niin että mieskin on mukana. :ashamed:

Saa sitten poitsu oman sängyn. Pikkusisko on varastanut sen sängyn ja poika siirtynyt mun viereen. :D Kohta pääsee molemmat omiin sänkyihinsä (meidän parisängyn molemmille puolille). Ja me miehen kanssa saadaan vihdoin tuo uusi ihana petari käyttöön, ostoslistalla on huomiselle myös pari joustinpatjaa siihen alle.

Olihan turha viesti mutta mulla on tylsää. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Tervetuloa Raision Ikeaan. :wave: :D
Mä voisin tulla moikkaamaan oon muutenki menossa huomenna Ikeaan. :wave:

Sinne juuri. Tule ihmeessä moikkaamaan jos satut mut näkemään. =) Punaisesta päästä tunnistaa, mukana pari ipanaa ja mies. :wave:

Ravistettava: kiva kuulla että joku muukin tykkää viettää laatuaikaa perheen kanssa tuolla tyylillä. :D

Voi olen kade... olen hingunnut myös Ikeaan ties kuinka ja kauan mutta aina jää lähtemättä, matkaa kun tuollaiset 200 km... Mutta ensi vuonna taivas aukeaa kun Tampereelle tulee oma! JEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Tervetuloa Raision Ikeaan. :wave: :D
Mä voisin tulla moikkaamaan oon muutenki menossa huomenna Ikeaan. :wave:

Sinne juuri. Tule ihmeessä moikkaamaan jos satut mut näkemään. =) Punaisesta päästä tunnistaa, mukana pari ipanaa ja mies. :wave:

Ravistettava: kiva kuulla että joku muukin tykkää viettää laatuaikaa perheen kanssa tuolla tyylillä. :D

varmasti tuun moikkaamaan jos sut siellä nään. :D
Mut kans tunnistaa aika helpolla, tällänen pyöree ja naaman ainaki tunnistat. :)

varmasti tuun moikkaamaan jos sut siellä nään. :D
Mut kans tunnistaa aika helpolla, tällänen pyöree ja naaman ainaki tunnistat. :)

Mut kun mulla on yleensä sellainen putkinäkö päällä etten näe vaikka kuka menisi vierestä. :ashamed:

Ja Ravistettava tulee sitten kiskaisemaan melkoisen pitkät punaiset hiukset omaavaa huulilävistettyä lyhyehköä ihmistä hihasta. :wave: