Huomenna aloitan Jutta-dieetin :) Olisiko mukaantulijoita?

• Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
En tiedä tarvitseko tähän nyt erityisesti listata pituuksia ja painoja tai tavoitepainoaan, vaan sillee hyvissä mielin tsemppiketjun tästä voisi tehdä.

Katsotaan miten tämä kestäisi :D Ei tarvitse tietysti olla mikään Jutta-dietti menossa tai alkamassa,mut itse sen aloitan ja siksi otsikossa niin lukee

Olisiko innokkaita ja halukkaita?

(Ystävällisenä toiveena,kettuilijat pysyköön pois ,kiitos)

"Aijaa-"
Mä olisin kanssa kiinnostunut... Jonkun verran olen selvittänyt tuota ruokavaliota... Jos sitä hieman sais muokata oman elämäntilanteeseen sopivaksi niin vois kokeillakin.

laihis
Mä aloitan myös superdieetin huomenna! :) Tänään täytyy vielä katsoa ohjevideoita ja huomenna varmaan pyörähtää kaupassa ostamaan salaattitarpeita yms. mitä saa syödä. Aamu alkaa aamulenkillä!

Mä aloitan myös superdieetin huomenna! :) Tänään täytyy vielä katsoa ohjevideoita ja huomenna varmaan pyörähtää kaupassa ostamaan salaattitarpeita yms. mitä saa syödä. Aamu alkaa aamulenkillä!
No niin, kävin rekkautumassa. Eli Poirot aloittaa myös Superdieetin huomenna. :)

Mulla on pieni haaste siinä että syön lounaan arkisin työpaikan ruokalassa, mutta yritän vaan löytää sitten lähinnä sopivan vaihtoehdon tarjolla olevista ruuista. Onneksi salaattia on aina.

"aloittaja"
No nii, heti tuli katkos viestittelyyn :)

Nii tässä on se perusta dieetille. Itse käytän alkuun EasyMed-kapseleita ihan kokeeksi, jatkosta en tiedä. Mitäänhän ei ole pakko käyttää. Ja tuota jauhettakaan en käytä.

Aamiainen
Kaurahiutaleita 45 grammaa, rasvatonta raejuustoa 100 grammaa, sokeroimatonta mehukeittoa 150 grammaa tai 100 grammaa pakastemarjoja. Fast Omega3 -tabletteja 2kpl.
Lounas
100 grammaa joko kanaa, vähärasvaista naudanlihaa tai kalaa, 25 grammaa rasvatonta raejuustoa tai 50 grammaa kananmunanvalkuaista, 200 grammaa vihanneksia ja 10 grammaa oliiviöljyä.
Välipala
250 grammaa maitorahkaa ja 100 grammaa pakastemarjoja. Vaihtoehtoisesti Pro-Fx lo-carp bar -patukka tai 40 grammaa Fast Dietmix -jauhetta sekoitettuna veteen.
Päivällinen
100 grammaa joko kanaa, vähärasvaista naudanlihaa tai kalaa. Lisäksi 40 grammaa riisiä, pastaa tai perunaa sekä 200 grammaa vihanneksia.
Iltapala
250 grammaa (purkki) maitorahkaa tai 150 grammaa rasvatonta raejuustoa. 150 grammaa sokeroimatonta mehukeittoa tai 100 grammaa pakastemarjoja. Lisäksi 10 grammaa vehnäleseitä ja 2kpl Fast Omega3 -tabletteja.
Lisäravinteet
Palautusjuomaksi välittömästi treenin jälkeen 40grammaa Fast Dietmix -jauhetta sekoitettuna veteen.
Tehostettuun rasvanpolttoon Fast Burner kapseleita 2-3kpl aamuisin ja iltapäivällä.

"sally"
http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4

Tänä noudattelen aina välillä... :D eli samaa mitä ap tarkoittaa.

Jee, just aattelin tulla tänne kyselemään lähtisikö joku mukaan painonpudotusryhmään,
Yhdessä voisi olla helpompaa. Ajattelinkin siis liittyä fitfarmiin vai ihan täällä yhteistä tsemppausta? Miten olisi, perustetaanko oma kerho sille?

Joo! Mie tuun mukaan =)

Pudotin kyseisellä dieetillä parivuotta sitten reilu 15kg. Lopetin sitten tupakinpolton ja kilot tuli takasi melkein tuplana!! Nyt pudotettavaa on vähintään 20kg.

Eniten haastavuutta luo tuo sokerittomien tuotteiden käyttö kun tulee kauhee hedari, mutta en ala rahkaa syömään ilman makeuttakaan..

"vieras"
Voi kun kuulostaa monimutkaiselta! Pitäisikö tuon olla tehokas?

Mä olen ollut nyt 4 vk dieetillä, jossa syön puolet siitä mitä normaalisti olisin syönyt (vaihtelevasti soveltaen: jos esim aamulla on kova nälkä syön normaalisti aamiaisen ja lounaan, sit välipalan jätän väliin ja päivällisestä syön vain puolet ja iltapalaksi lähinnä vihreää teetä). Teen fyysytä työtä, joten pakko syödä kuitenkin, eikä ole aikaa punnita ja laskea. 3 kg on paino pudonnut, vauhti ei päätä huimaa, mutta jospa tälläinen hidas painonlasku oisi sitten pysyvää?

[QUOTE="vieras";28644401]Voi kun kuulostaa monimutkaiselta! Pitäisikö tuon olla tehokas?

Mä olen ollut nyt 4 vk dieetillä, jossa syön puolet siitä mitä normaalisti olisin syönyt (vaihtelevasti soveltaen: jos esim aamulla on kova nälkä syön normaalisti aamiaisen ja lounaan, sit välipalan jätän väliin ja päivällisestä syön vain puolet ja iltapalaksi lähinnä vihreää teetä). Teen fyysytä työtä, joten pakko syödä kuitenkin, eikä ole aikaa punnita ja laskea. 3 kg on paino pudonnut, vauhti ei päätä huimaa, mutta jospa tälläinen hidas painonlasku oisi sitten pysyvää?[/QUOTE]

Onhan tuo monimutkaista, mutta siihen tottuu nopeesti ja osaa silmämääräisesti katsoa paljonko ruokaa lautaselle laittaa =) Hieno saavutus sinulla ja ei eihän se nopeus kun on koko elämä aikaa..

"aloittaja"
Joo! Mie tuun mukaan =)

Pudotin kyseisellä dieetillä parivuotta sitten reilu 15kg. Lopetin sitten tupakinpolton ja kilot tuli takasi melkein tuplana!! Nyt pudotettavaa on vähintään 20kg.

Eniten haastavuutta luo tuo sokerittomien tuotteiden käyttö kun tulee kauhee hedari, mutta en ala rahkaa syömään ilman makeuttakaan..
Mä olen laittanut rahkan sekaan vähän funlight mehua ja marjoja millä saanut makeutta

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";28644401]Voi kun kuulostaa monimutkaiselta! Pitäisikö tuon olla tehokas?

Mä olen ollut nyt 4 vk dieetillä, jossa syön puolet siitä mitä normaalisti olisin syönyt (vaihtelevasti soveltaen: jos esim aamulla on kova nälkä syön normaalisti aamiaisen ja lounaan, sit välipalan jätän väliin ja päivällisestä syön vain puolet ja iltapalaksi lähinnä vihreää teetä). Teen fyysytä työtä, joten pakko syödä kuitenkin, eikä ole aikaa punnita ja laskea. 3 kg on paino pudonnut, vauhti ei päätä huimaa, mutta jospa tälläinen hidas painonlasku oisi sitten pysyvää?[/QUOTE]

Hyvin olet saanut painon tippumaan. Sinulle tuo dieetti on ollut tehokas

[QUOTE="aloittaja";28644412]Mä olen laittanut rahkan sekaan vähän funlight mehua ja marjoja millä saanut makeutta[/QUOTE]

Niin mäki tota tiivistettä ja sitte niitä mehukeittoja. Marjoista en vaan tykkää :S

Tiedättehän että ton illan vehnäleseen voi siirtää aamuun ja näin tehdä aamulla venhälese-kaurapuuroa =) Ja toi vesi, VÄHINTÄÄN 3litraa vettä päivässä, se on yllättävän paljon kannattaa aluksi laittaa se vesimäärä esim jääkaappiin ja muistaakin juoda kaikki =)

• Tykkää
Reactions: Ketjun aloittaja

Yhteistyössä