Huomenia!Kurkku on niin kipee että voi elämä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Heräsin kolmen aikaan ihan järkkyyn kurkkukipuun,sattuu ihan penteleesti,varsinkin kun nielee.auts.

Finrexillä alkoi tämä aamu siis :kieh:

Mullakin oli 6 päivää kurkku niin kipee ,etten syömään pystynyt.

lekurissa tuli käytyä ja antibiootti kuuri.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Heräsin kolmen aikaan ihan järkkyyn kurkkukipuun,sattuu ihan penteleesti,varsinkin kun nielee.auts.

Finrexillä alkoi tämä aamu siis :kieh:

Mullakin oli 6 päivää kurkku niin kipee ,etten syömään pystynyt.

lekurissa tuli käytyä ja antibiootti kuuri.
Mietin kanssa tarttisko nyt aamulla käydä koska vkl tulossa ja sitten ei tarttis polilla jonottaa jos tää ei menekkään ohi ilman kuuria...Oliko sulla angiina?

Huomenta.
Täällä kovasti koitetaan herätä tähänkin päivään, kohta pitäisi suunnistaa jo reippaana töihin. Eilen katselin että tekemistä töissä ainakin tänään riittää, toivon vain että saan tehtyä kaikki hommat niin että pääsen lähtemään ajoissa (saahan sitä haaveilla), niitä hommia kun vaan tuppaa tulemaan pitkin päivää lisää ja aina kun kuvittelee että nyt mä lähden niin joku ehtii kysyä oisko hetki aikaa ja ehtisinkö tehdä ihan nopeen pikku jutun ja en kehtaa kieltäytyä. Tänään yritän pysyä tiukkana ja oon päättänyt että viimeistään kello 12 aion lähteä (jos työaikaa noudattaisin niin pitäisi lähteä jo 11)...

Huomenta! Lämmintä on luvassa, mutta ei tuolla ulkona äsken lämmin ollut *hytisee*. Illalla alkaa siivousurakka synttäreitä ja power cup-reissua varten, siivottavana koti ja asuntovaunu.

Eihän ikkunoita kannata pestä vielä, eihän?! :whistle:

Huomenia täältäkin suunnalta! Mulla jo reilun viikon kestänyt flunssa. Muotoansa vaan välillä muuttanut.
Se olis sitten viimeinen työpäivä ennen reilun kahden kuukauden lomaa. Juhlistetaan kesäloman alkamista ja eskarin päättymistä piknikillä. =) Kiva päivä tulossa!

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Huomenta! Lämmintä on luvassa, mutta ei tuolla ulkona äsken lämmin ollut *hytisee*. Illalla alkaa siivousurakka synttäreitä ja power cup-reissua varten, siivottavana koti ja asuntovaunu.

Eihän ikkunoita kannata pestä vielä, eihän?! :whistle:
Mulla oli viime viikko lomaa,tarkoituksena pestä ikkunat ym.mutta tulin kanssa siihen tulokseen ettei niitä kannata vielä pestä :whistle:

vieras
Huomenta,huomenta :) Ihana aurinkoinen päivä tulossa,vaan tämä päivä meneekin tehtaillessa 5 voileipäkakkua ja 5 täytekakkua...ja huomenna urakka jatkuu :D
Mulla kurkkukipu laantumassa,pari päivää tuntui niinkuin ois piikkinen lihapulla kurkussa poikittain mut nyt onneks helpottaa,nuha ja yskä jäljellä,taitaa vaan olla tätä normi kevätflunssaa.

Yhteistyössä