Huomasin vanhan ketjun siitä..

et kuka muka oikeesti tykkää leikkiä lastensa kanssa et se on vaan sitä pakkotoimintaa et on hyvä äiti.

En sit tiiä et oonkohan jääny lapsen tasolle mut nautin ihan jo itteniki kannalta siitä ku leikitään vaikka pojan kanssa ninjailuu tai älyttömii mielikuvitusjuttuja, askartelua ym.. silloin ku oli viel pienempi ni ai että hiekkakakkujen tekeminen oli vaan jotenki rentouttavaa.. :D

Täälä on äippä joka tykkää kesäsin pihalla isossa altaassa pulikoida :D
Keinuminen ja hiekkalaatikko on myöskin ihan jees.
Askartelu ja legojen kokoominen hauskaa ja kivaa :p
Pojut 1vee, 2vee ja 4vee nauttii täysillä kun itsekkin mukana kaikessa.
Isi taas pelaa jalkkista ja leikkii heppaa :D

Oon ollu hoitaa myös lapsen setää ja tätii, melkein 2v ja 5 v ja oma lapsi siis ollu myös mukana ja onnistu kyl siinäki viel iteki nauttii niistä 589 leikistä mitkä pyörii samaan aikaan ympärillä kolmen suusta

Mulla on 11 vuotta nuorempi sisko ja minä en tykkää leikkimisestä.
Olen tutkinut, että sain silloin lapsuudessa ihan tarpeeksi leikeistä, kun vielä teininäkin piti siskoa leikittää. :snotty:
Tai sitten olen yksinkertaisesti vaan kadottanut lapsenomaiset piirteet. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Olen tutkinut, että sain silloin lapsuudessa ihan tarpeeksi leikeistä, kun vielä teininäkin piti siskoa leikittää. :snotty:
tai sit et oo viel löytäny vaan sellast leikkii mikä iskis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rain:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
tai sit et oo viel löytäny vaan sellast leikkii mikä iskis :)
Voi olla että kulutan kaiken energian muuhun touhuamiseen sitten. Kyllä me pojan kanssa pelataan pelejä, lautapeleinä, tietsikkapeleinä ja pleikkarilla. Nuo leikkijutut hoitaa isänsä sitten.
Saa nähdä iskeekö nukkeleikit, kunhan tuo nuorempi tuosta vähän kasvaa.. :whistle:

Hmh, ei se leikkiminen mitään herkkua ole, varsinkaan ulkona. Uiminen ja kaikki muu "oikea tekeminen" on kivaa, pakkasessa seisominen puiston laidalla on melko hirveää.

Ehkä kun poika kasvaa niin tääkin muuttuu, nyt mies leikkii ja ulkoiluttaa, mä luen ja sylittelen.

Yhteistyössä