Huomasin olevani hieman katkera :(

• Viestiketjun aloittaja hoikka ja luinen
  • Ensimmäinen viesti
hoikka ja luinen
Tapasin yhden superhedelmällisen naisen. Tunsin vihan nousevan tätä naista kohtaan, vaikka eihän hän voi itselleen mitään.

Suurhedelmälliset naiset on sellaisia hieman pyöreähköjä ja punakoita. Heillä on yleensä luonnollisen värinen tukka ja se on aina heitetty jollain donitsirinkulalla niskalle tai takaraivolle. Heillä harvemmin on kynitty kananperse tai moniväriseksi värjätyt hiukset. Heillä vaan on oma väri päässä ja eikä muuten rahtuakaan meikkiä naamalla useinmiten.
Äh, minua ärsyttää olla tällainen kateellinen luuseri. :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa :
Miks ihmeessä?

Mä en ainakaan haluais olla sellanen!!!!!!!
Mulla on joku hirveä vietti saada lapsia enemmän kuin 'laki' sallii.
Sitä en voi tehdä ja siksi olen hirveän kade sellaisille, jotka pystyvät niin tehdä.

Liekki
En nyt ymmärtänyt. Kuvaus sopii kaverini äitiin joka ei ole mikään superhedelmällinen. Nipinnapin sai pari lasta maailmaan ja sitten piti poistaa kohtu koska sai kasvaimia. On silti edelleen iloinen, punaposkinen ja rehevä nainen.

Kuvittelet sen superhedelmällisen osan. Oma äitini on superhedelmällinen eikä sovi tohon kuvaukseesi millään tavalla.

no
mä olen laiha,mulla ei ole oma väri päässä, käytän meikkiä, ja laittaudun aina nätiksi kun lähen ulos-ja kyllä, minä ole hedelmällinen! Mulla on 3 lasta ja olen alta 30 :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja minnamannaryyni :
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ihan vaan tiedoksi: Hedelmällisyys ei todellakaan näy päällepäin!
Totta!
Näkyy se. Uskokaa pois, hedelmällisistä naisista huokuu jokin sellainen.

Ihan yhtä hyvin sitä voisi vertailla seksuaaliseen vetovoimaan, se on aistittavissa.

pyh
Mä olen niin hedelmällinen ettei muhun tehoa edes hormonaaliset ehkäisyt, ja mä olen normaalitilassa luurangonlaiha, en punainen vaan mielummin vaikka ruskea, tukka on monivärjätty ja laitettu, ja meikkaankin jos meen esim. kaupungille. Ei saa yleistää. :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Mä olen niin hedelmällinen ettei muhun tehoa edes hormonaaliset ehkäisyt, ja mä olen normaalitilassa luurangonlaiha, en punainen vaan mielummin vaikka ruskea, tukka on monivärjätty ja laitettu, ja meikkaankin jos meen esim. kaupungille. Ei saa yleistää. :/
Montako lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Totta!

Ihan yhtä hyvin sitä voisi vertailla seksuaaliseen vetovoimaan, se on aistittavissa.

Voi, voi sun kanssas! Nyt hankit vähän enemmän itseluottamusta jotta pääset eroon noista keksityistä päähänpinttymistä!

pyh
Montako lasta?
Olisi neljä jos olisin kaikki pitänyt, ja oon 25v. Mulla on kolme kertaa pettänyt ehkäisy, ja kahdesti oon tehnyt abortin. Nyt tällä hetkellä oon raskaana hormonikierukasta huolimatta. Eli yksi lapsi on olemassa ja toinen tulossa. Ja kohta varmaan sataa kiviä...

Aapeli
Itse vihasin myös kaikkia maha pystyssä olevia. Nyt kun funtsii, tosi paljon niistä oli kuvailemasi näköisiä :) Ja itsestähän se tietysti johtuu. Vihaaminen loppui, kun tulin raskaaksi. Yllättävää kyllä, nyt kun olen itse raskaana, vastaani ei tule läheskään niin paljoa muita raskaana olevia. Silloin kun itse vain haaveili vauvasta, jokainen vastaantuleva nainen oli palksuna :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aapeli:
Itse vihasin myös kaikkia maha pystyssä olevia. Nyt kun funtsii, tosi paljon niistä oli kuvailemasi näköisiä :) Ja itsestähän se tietysti johtuu. Vihaaminen loppui, kun tulin raskaaksi. Yllättävää kyllä, nyt kun olen itse raskaana, vastaani ei tule läheskään niin paljoa muita raskaana olevia. Silloin kun itse vain haaveili vauvasta, jokainen vastaantuleva nainen oli palksuna :)
Kohtalontoveri! Eli mulla saattaa vielä olla toiveita.

Me kärsitään miehestä johtuvasta hedelmättömyydestä. :(

ap
Montako lasta?
Olisi neljä jos olisin kaikki pitänyt, ja oon 25v. Mulla on kolme kertaa pettänyt ehkäisy, ja kahdesti oon tehnyt abortin. Nyt tällä hetkellä oon raskaana hormonikierukasta huolimatta. Eli yksi lapsi on olemassa ja toinen tulossa. Ja kohta varmaan sataa kiviä...
No sitten et vastaa VIELÄ tuota kuvausta. 3 lasta lisää ja 10 vuotta ikää, niin saatat olla sellainen minun 'inhokki' :D ;)

superhedelmällinen
Totta!

no musta kyl on aina nähnyt niin seksuaalisen vetovoimankin kuin hedelmällisyyden... siis sen pystyy ihmisestä jotenkin aistimaan, en osaa sitä selittää. mutta ap sinähän olet varmasti kaunis ja kun hoikkakin olet, niin olisit siitä onnellinen! :

siis
Alkuperäinen kirjoittaja superhedelmällinen:
Totta!

no musta kyl on aina nähnyt niin seksuaalisen vetovoimankin kuin hedelmällisyyden... siis sen pystyy ihmisestä jotenkin aistimaan, en osaa sitä selittää. mutta ap sinähän olet varmasti kaunis ja kun hoikkakin olet, niin olisit siitä onnellinen! :
tää mun piti vielä laiittaa... :)

Aapeli
Alkuperäinen kirjoittaja Aapeli:
Kohtalontoveri! Eli mulla saattaa vielä olla toiveita.

Me kärsitään miehestä johtuvasta hedelmättömyydestä. :(

Meillä ei ole tietoa miksi kesti näinkin kauan raskautua. Nyt kävi tuuri yli vuoden yrittämisen jälkeen. Se nyt tietenkään ei ole mitään verrattuna toisten vuosien ja vuosien yritykseen.

Yhteistyössä