Huomasin muuten tyhmän jutun palstasta ja tietsikasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosivihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosivihainen

Vieras
Eli kun tekee aloituksen ja se alkaa vaikka sanalla mikä, niin otsikko kentässä on muistissa kaikki vanhat aloitukset jotka alkaa m kirjaimella!
Ihan helvetin idioottimaista!

Eli joku voi periaatteessa kirjaimilla etsiskellä mun koneesta aloituksia jos tietää mun palstailevan täällä. Eli mistään ei voi näitä tyhjentää pois.
Mun koneelle ei kukaan tule, mutta jos jollain on vaikka sellainen narsisti mies kun täällä joskus kerrotaan niin ei pysy palstailut ja jutut salassa, huh huh.

Tää oli mun viimeinen aloitus palstalla ikinä!

Mä en ehkä osaa mutta lomakemuisti siis pitäis tyhjentää. Mitenköhän sekin tapahtuu?
Miten te tiedätte nää kaiki jutut. Mitäköhän muuta tietoa ja missä koneella on saatavissa, vaikka olen kuvitellut poistaneeni?

[QUOTE="Heh";28023809]Omista selain asetuksista kaikki kiinni. Et vaan osaa.[/QUOTE]

Bingo! Ja monikohan oikeesti osaa? Mä oon varmaan ihan ainoa joka ei tiedä tämmösiä jo syntyessään.

Mulla on sama ongelma, Firefoxissa, mistä se automaattinen täyttö poisotto löytyy?
Chromessa ei tätä ongelmaa ollut, enkä jaksa enää tänään perehtyä tähän Firefoxiin.

[QUOTE="vieras";28023872]Suunnilleen ihan kaikki mitä ikinä olet koneella tehnyt...[/QUOTE]

Nih ja varmaan vaan nappia painamalla. Mistä poistan kaikki KAIKKI?

Mä olen lainannut mun konetta kavereille monta kertaa. Ei ole syytä epäillä niitä mitenkään, mutta jos joku haluais urkkia niin siitä vaan mulla on kaikki esillä! Hienoa!

[QUOTE="tipi";28023890]Mulla on sama ongelma, Firefoxissa, mistä se automaattinen täyttö poisotto löytyy?
Chromessa ei tätä ongelmaa ollut, enkä jaksa enää tänään perehtyä tähän Firefoxiin.[/QUOTE]

No kylläpä vaatiikin hurjasti perehtymistä löytää Työkalut ja sieltä Poista historiatietoja.

Ap kyllä tuollaisten asioiden osaaminen kuulöuu ihan perustietoturvatietoihin, niihin asioihin jotka jokaisen joka tietokoneen osaa käynnistääkin, tulisi osata.

[QUOTE="vieras";28023925]No kylläpä vaatiikin hurjasti perehtymistä löytää Työkalut ja sieltä Poista historiatietoja.

Ap kyllä tuollaisten asioiden osaaminen kuulöuu ihan perustietoturvatietoihin, niihin asioihin jotka jokaisen joka tietokoneen osaa käynnistääkin, tulisi osata.[/QUOTE]

perustietoturvatietoihin luuluu myös tietää että historiatietojen poistaminen ei poista yhtikäs mitään :D

[QUOTE="vieras";28023925]No kylläpä vaatiikin hurjasti perehtymistä löytää Työkalut ja sieltä Poista historiatietoja.

Ap kyllä tuollaisten asioiden osaaminen kuulöuu ihan perustietoturvatietoihin, niihin asioihin jotka jokaisen joka tietokoneen osaa käynnistääkin, tulisi osata.[/QUOTE]

En mä halua poistaa historiaa vaan ottaa pois sen automaatisen täytön.
Kerro ihmeessä mistä kohtaa se löytyy firefoxissa?
Mulla ei ole perusvalikossa mitään Työkaluja.

[QUOTE="vieras";28023951]perustietoturvatietoihin luuluu myös tietää että historiatietojen poistaminen ei poista yhtikäs mitään :D[/QUOTE]

Poistaa se ne, jotka muuten lävähtää automaattisesti toisten silmille. Kokonaan poistaminen on toki eri asia.

[QUOTE="tipi";28023952]En mä halua poistaa historiaa vaan ottaa pois sen automaatisen täytön.
Kerro ihmeessä mistä kohtaa se löytyy firefoxissa?
Mulla ei ole perusvalikossa mitään Työkaluja.[/QUOTE]

Sieltä löytyy myös se luettelotietojen poisto. Tuossa yläreunassa on Ohjeen vieressä valikko Työkalut.

Mä kuule käynnistän ihan minkä vaan vehkeen ja ajelen sillä tietämättä asioista joista en tiedä jos se kone kerran käynnistyy. Mä aina kirjaudun ulos, poistan historian ja miten olisin tiennyt, että on sata muutakin paikkaa, niinku tää lomakemuisti, mistä pitäis poistaa.

Mä alan nyt hirveesti poisteleen kaikkea kaikkialta. Sitte näkee mitä lähti ja jos jotain jäi niin en taaskaan tiedä minne.

Olen tosi kiitollinen kun kerrotte näitä.

[QUOTE="vieras";28024001]Selaimellahan ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Kaikilla on automaattisesti explorer.-[/QUOTE]

ap kyllä mainitsi käyttävänsä firefoxia :)

Mulla on firefox, en ole ap.

Ja ne PRKL lomakkeentäyttö-kohta ei löydy.

Löytyy kyllä asetukset, tietosuoja jne. mutta ei kohtaa mistä saisi poistettua jonkun lomakkeen esitäytön.

Haluan että säilyttää sivuhistorian ja ehdottaa osoiterivillä sivustoja, mutta haluan pois tuon esitäytön että ehdottaa aina Lähettäjä kohtaan nimimerkkejä joita olen käyttänyt, tai sähköpostissa sama juttu.

Noh, antaa olla, pitää kuitenkin se chrome laittaa takaisin, ei jaksa säätää.

Yhteistyössä