Kerronpa eräästä lapsesta, jonka käytös saa karvani pystyyn ja myös tällä tarkoitan hänen vanhempiensa käytöstä. Lapsi on ylivilkas, energiaa riittää vaikka kuinka paljon. He olivat meillä käymässä ja tämä poika villitsi täysin meidän 2,5-vuotiaan pojan. He juoksivat ympäri kämppää ja tämä vanhempi poika (6v) asetti meidän pojan eteen kaikkea tavaraa, että poika ei saisi häntä kiinni, mutta tavarat jäivät sille tielle. Kielsin heitä pomppimasta meidän sängyllä yleisesti, eli en kieltänyt nimellä ketään vaan sanoin että pois sängyltä, mutta siellä hän pomppi ja riehui, eikä vanhemmat sanoneet mitään, vaikka äiti oli kanssani samassa huoneessa. Eli äiti kuuli kieltoni, mutta ei sanonut mitään pojalle. Kaikki tavarat levitettiin, eikä mitään kerätty takaisin. Tämän poja pikkuveli on vähän päälle 1-vuotta. Kun tämä pikkuveli katseli jotain lelua ja laski sen lattialle ettei enään leiki sillä, ja meidän poika meni ottamaan tämän lelun lattialta, niin se 1-vuotias alkoi huutamaan. Tämä isoveli tuli ja repi lelun lapseltamme kädestä ja antoi takasin pikkuveljelle ja tokaisi jotain että "anna se sille takasin"... Ja muutenkin hän oli yhtä lelua viemässä melkein kotiin asti kun tykkäsi siitä, ja tämänkin lelun hänkin oli repinyt pojaltamme kädestä, ja poikamme juoksi hänen perässään ja itsi että anna lelu... Mutta kaiken huippu, että vanhemmat eivät sanoneet yhtään mitään!!!! Itse Kielsin poikaa pariin otteeseen, mutta ei se minun hommani ole toisten lapsia kuriin saada... Ei tarvitse tulla meille vähään aikaan. Ja tämä poika sanoi sillon joskus 2-vuotis synttäreillämme heti kakkupöydässä että kenen mielestä tylsät synttärit, kun eihän meillä lapsia ollut kun poika niin nuori vasta.... Ja muutnkin tämä poika on villi ja tottelematon, mutta tässä taas huomasi että kun vanhemmat ei kiellä niin ei siitä lapsesta hyvää seuraa... Itse tykkään kuitenkin kieltää' lastani repimästä kädestä tai hyppimästä vierailla sängyssä yms. \|O Kukin tavallaan, mutta ei ole mun tapani.