Huomasin just... mies haaveillut pettävänsä mua fb-kaverinsa kanssa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilyh

Jäsen
01.01.1970
82
0
6
Kiitos fb chat-viesti uudistuksesta vaan. Miehen fb oli jäänyt auki ja kappas, mitä törkyjä oli kirjoitellut jonkun nuoren nätin blondin kanssa. Mä olen ollut raskaana, kun noi ovat aloittaneet tuon eroottisen kirjoittelunsa. Mä en tajua tätä. Miksi se noin on tehnyt? Meillä on ollut paljon seksiä, ja jopa hyvää sellaista (ainakin näin olen hänen puheistaankin käsittänyt). Parisuhteemme on ollut aina viimeisen päälle toimiva.

Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? Jos se kerran haaveilee aivan selvästi harrastavansa seksiä toisen naisen kanssa, se ei sitten varmaan ole mun kanssani onnellinen. Teksteissä tulee selvästi esiin, miten hän on mm. odottanut tätä naista saapuvaksi chattiin, miten kauniina hän sitä pitää ja miten hän tahtoisi... niin. No kuvitelkaa ite loput. Mä en tahdo kirjoittaa sitä kaikkea. Tämä nainen oli luvannut jopa lähettää alastonkuviaan miehelleni säpolla. En tiedä, onko lähettänyt.

Loggasin mieheni profiilin äkkiä pois, ettei mun ole nähtävä yhtään enempää enää. Se tulee reilun tunnin päästä kotiin. Mitä mä sille sanon? Mitä mun pitää tehdä? Miksi??

Meillä on pieni vauva ja tää on alkanut oikeasti jo raskausaikana. Miten se kehtaa? Jumalauta!

Voi ei.. Ihan kauheeta. Sano sille että sä tiedät. "mistä?" Siitä naisesta. "mistä naisesta?" Sano nimi ja kato naamaa. Ehkä paljastaa jotain, jos ovat tehneet muutakin.

Ilman muuta kertoisin nähneeni nuo jutut. Inhottaa kuulla jatkuvasti "tapauksista" jossa oma nainen on raskaana ja mies pettää tai miettii sitä:( Prrrrrrrrkele.

Mä heittäisin faktat suoraan päin naamaa. Ei mitään kyselyjä, että kuka tää muija on tms. lässynläätä, mikä ainoastaan antaa miehelle peliaikaa miettiä lisää valheita vastaukseksi.

Sikäli ikävää, että jos mies mielii muualle noin henkilökohtaisena ja arkana aikana elämästä, niin todennäköisesti se on valmis ihan mihin tahansa.

On todella ikävää ja varsinkin raskaana (ainakin itselle kaikki oli paljon dramaattisempaa kuin muuten), mutta onko jäänyt vain puhumiseen/haaveilemiseen.

Mulla ihana liitto kaikin puolin, mutta välillä silti haaveilen jostakusta erilaisesta/uudesta.. ja tuohon se jääkin ;)

Asia pitää selvittää. Sun on se asia otettava esille koska miehesi ei sitä ainakaan tee. Voi olla että "suhde" on jäänyt vain kirjoittelun tasolle, fantasiaksi. Mutta ikinä et totuutta saa tietää jos vain vaikenet ja odotat että miehes asiasta kertoo.

Mä sanoisin miehelle suoraan että sun FB oli jäänyt auki ja siinä oli auki myös chatti XX.n kanssa ja luin sen keskustelun. Että haluatko selittää mitä tämä meinaa. Sen mukaan sitten mietittäisiin jatkot, mutta olishan toi aikamoinen. Varsinkin noi alastonkuvat ym. :(

Minä alkaisin selittämään miehelle "kaveristani" jolla on kans pieni vauva ja miehellä on ollut fb:ssä seksichatti jne ja kuulostelisin mitä mies sitä kommentoisi.

Mun mies teki tota samaa ja eroonhan se meidän liitto sitten päättyi, kun ei edes ymmärtänyt miten oli loukannut mua. Mun mielestä on loukkaavaa jo ajatuksen tasolla "pettää" toista. Meillä tosin eron syynä oli myös miehen alistava käytös, rahallinen hyväksikäyttö ym. juttuja.
Olihan se iso askel pistää mies pihalle, mutta näin jälkikäteen ainut ja oikea ratkaisu. Jos toiseen ei pysty luottamaan, niin eipä se parisuhde oikein suju silloin.

Voimia ap:lle tilanteeseen ja usko siihen, että sä pärjäät kyllä ilman tuollaista petturia!

Ohoh? Mä teen vähän samaa, mutta en oo pitänyt itseäni mitenkään "pahana". Onnellisessa liitossa ja ikinä en miestäni pettäisi. Ihana ja paras mies mulla eikä tarvetta pettää. Kuhan vaan kaipaan jotain jännitystä ehkä?

Mä olisin kirjoittanut sille naiselle jotain (miehenäni siis)... :saint:
Ja kertonut miehelle, että tiedän mitä se puuhaa ja nyt on valinnan paikka; minä tai hän.

Se tuli nyt kotiin. Mä lähen tästä keskustelemaan. Onneksi vauva on pieni, se ei ymmärrä.

Vituttaa. On aina sanonut mua kauniiksi ja diipadaapa. Paska valehtelee varmasti aina.

Ja se, että miehesi mielestä joku muu kuin sinä on vetävä, tarkoittaa, että sinä et voi olla kaunis? Voi teitä naisia. Missä on itsetuntonne? Miehesi on SINUN kanssasi. Ei sen toisen naisen...

Pelimies pistää matoa koukkuun siltä varalta että sulla menee pillu synnytyksessä ja onhan se raskausaikana muutenkin seksi köyhempää. Joillakinhan se saattaa loppua synnytyksen paikkeilla kuukausiksi! Ei miehen tarpeet mihinkään katoa ne vain puretaan jonkin muun kanssa.

Kannattaa muuten olla kiltti miehelle tässä vaiheessa ettei karkaa kokonaan nuorempien ja nätimpien matkaan. Raskauden lopussa ja synnytettyähän nainen näyttää jopa pulleiden tissien kanssa aika hirveältä ja on muutenkin ihan skitsohankala, joten mies saattaa helposti unohtaa että kyllä se vaimokin ihan hyvä oli ja jättää tulematta kotiin.

koska ne noita oli kirjoitellut että haluaisi jotain tehdä...jne? nyt vai sun raskuas aikana jos niin mistäpä sitä tietää onko jo tehnyt? jos taas nyt lähiaikoina niin enpä usko että ainakaan vielä on pannu-...

Yhteistyössä