huomaiskohan mies jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mä heittäsin nuo kissat jollekkin seuraa kaipaavalle kissa mummulle, ja ottasin Tollerin mieluummin... mun mielestä sopii paremmin sisustukseen... :)

ei vaan oikeesti mä en tuu toimeen noiden kissojen kanssa.. ne ei tykkää naisista ja lapsista ja mä oon vähän molempia niin meistä on tullu pahimmat viholliset :(

ja kaikki tää siks kun mä en halua kissan anuksia pitkin mun pöytiä! |O

oisimpa älynny jo heti ekana ottaa sen koiran... no. enää 15 vuotta :headwall: :headwall:

Mä en suostu ikään ottamaan mitää eluokoita kun en halua niiden karvoja pitkin poikin enkä sitä vaivaa muutenkaan kun oon niin laiska. Ja koiran kans pitäs ulos mennä säällä kuin säällä.
Ja meillä oli koira kun olin nuorempi ja asuin kotona, se lenkin jälkeen AINA sisälle tuntuaan pyyhkäs pyllynsä mattoon :x

Meilläki oli kissa ja saatiin se annettua pois. Piti valita hullu kissa joka hajottaa paikat ja hyökkii laste päälle ja kova siivous tai sitten ilman kissaa.. ei oo vaikee arvata kumman valitsin.

Kissat on kauheita!! Niillä on jotain mua vastaan, lähes jokainen katti jonka olen nähnyt hyökkää mun kimppuun!! Naapuriin ei kunnolla edes uskalla mennä kun katin-peijakas vaanii sohvan/pöydän/kaapin alla ja hyökkää jalkaan kiinni:/

Yhtenä päivänä lenkilläkin joudun suunnilleen juoksemaan kissaa karkuun, se oli ojassa ja sähisi ja murisi mulle + lähti seuraamaan.... *kylmänväreitä*.

Meille ei tule ikinä kissaa ja onneksi voin lapsille sanoa että olen allerginen, se on vaan puolitotuus, mutta en hevin helpolla kehtaa heille kertoa että oikea syy kissattomuuteen on äidin kissakammo....

Niinpä, se kissoissa on parasta, että ne on ihania vaan jos ne haluaa. Verrattuna esim. koiriin jotka mielistelee isäntäänsä minkä kerkee...

Any how, kissat on siitä jänniä että ne jotenki vaistoaa sen että niistä ei tykätä tai on allerginen ja sit ne kiusallaanki menee sellasen henkilön luo, varmaan joku 6. aisti...

Strittapullo kouraan ja kissoja vaanimaan. Kun ovat pahanteossa, suihkaus vettä niskaan. Auttaa, jos auttaa... Tai jokin ikävästi rämisevä avainnippu tms ja sopivalla hetkellä pudotat sen, pelästyttää kissan sillä hetkellä olevasta tekemisestä.

Omat muinaisgeenini eivät kestä sitä, että pöydällä on jalkoja, anuksista puhumattakaan, ihmisten tai eläinten. Mutta kissoja meillä on lähes "aina" äijän kanssa ollut. Jotenkin ne ovat oppineet olemaan niin, etten näe niitä pitkin pöytiä :saint:

Jos joku välttelee kissaa (allergian tai muun vuoksi), kissa kokee sen kohteliaana ja kutsuvana. Eli katsekontakti on uhkaava ja sen välttäminen ystävällistä, siksi tuntuu, että kissat "etsivät" ihmisiä, jotka haluavat pysyä niistä erossa.

no mun katti ja hänen kuollut sisarensa eivät ole koskaan koko 15 vuotisen ikänsä aikana aiheuttaneet minkäänlaisia ongelmia /tuhonneet mitään .. johtuisko siitä että olemme aina pyrkineet järjestämään virikkeitä heille (kiipeilytelineitä, katossa olevia yksiöitä jne) eikä siis koskaan ole käyneet kenenkään ihmisen kimppuun .. kuka elikon ottaa sen huolehtikoon on mun mielipiteeni.... ja ennemmin kissa kuin koira vai oletteko joskus kuulleet että kissa tapoi ihmisen? jos tietenkään essokissoja ei oteta lukuun tai puumia ;)

tota ruiskupulloa oon kokeillu, mut ei auta ainakaan tohon saunovaan kissaan. kyllä n e aina tietää että kun ne on pöydällä niin joku suuttuu ja jos ne jää kiinni niin tulee tupenrapinat ja joutuvat suihkuun tai arestiin. mut piruillakseen ne tuota tekee. meijän koti kotona yksikään kissa ei oo koskaan ollu pöydällä. ever!

sitten sitä fy-spraytä oon kokeillut mutta ne vaan tykkäs siitä hajusta. seuraavaks kokeilen pestä pöydät pippurilla ja etikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
no mun katti ja hänen kuollut sisarensa eivät ole koskaan koko 15 vuotisen ikänsä aikana aiheuttaneet minkäänlaisia ongelmia /tuhonneet mitään .. johtuisko siitä että olemme aina pyrkineet järjestämään virikkeitä heille (kiipeilytelineitä, katossa olevia yksiöitä jne) eikä siis koskaan ole käyneet kenenkään ihmisen kimppuun .. kuka elikon ottaa sen huolehtikoon on mun mielipiteeni.... ja ennemmin kissa kuin koira vai oletteko joskus kuulleet että kissa tapoi ihmisen? jos tietenkään essokissoja ei oteta lukuun tai puumia ;)

virikkeitä on, jos on. meille menee ne raapimispuut mystisesti rikki.
lelujao n ja semmonen pitkä kankaanpalanen joka on kans lemppari. vissiin parasta mitä niille on ikinä tapahtunu :)

osaa ne suolsiakin olla, esim just kun yks niistä tulee sohvalla viltin alle.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tota ruiskupulloa oon kokeillu, mut ei auta ainakaan tohon saunovaan kissaan. kyllä n e aina tietää että kun ne on pöydällä niin joku suuttuu ja jos ne jää kiinni niin tulee tupenrapinat ja joutuvat suihkuun tai arestiin. mut piruillakseen ne tuota tekee. meijän koti kotona yksikään kissa ei oo koskaan ollu pöydällä. ever!

sitten sitä fy-spraytä oon kokeillut mutta ne vaan tykkäs siitä hajusta. seuraavaks kokeilen pestä pöydät pippurilla ja etikalla.

Alumiinfoliota pöytäliinaksi :D :kieh: Kiva futuristinen yksityiskohta sisustukseen...

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:

*tyrskis* :kieh: "heille"

Ja on kissakin ihmisiä tappanut, tukehduttanut vauvoja makaamalla päällä. Tuskin sentään yksi ja sama katti kuitenkaan, vaikka noin lauseen muotoilinkin. Eläin on aina eläin, kultakala tai tapiirikin.

*kuvittelee mielessään koko kämppä foliossa* :laugh: vois mies miettiä kun illalla tulee kotiin :)

tai jos laittais kissat folioon! pinjata :D :saint:

"Viekää minut johtajanne luo, oi Maan asukkaat..." tai "Salaperäisten avaruussäteiden blokkaamiseksi olen katsonut parhaaksi suorittaa koko kodin folioinnin..." :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
*kuvittelee mielessään koko kämppä foliossa* :laugh: vois mies miettiä kun illalla tulee kotiin :)

tai jos laittais kissat folioon! pinjata :D :saint:

"Viekää minut johtajanne luo, oi Maan asukkaat..." tai "Salaperäisten avaruussäteiden blokkaamiseksi olen katsonut parhaaksi suorittaa koko kodin folioinnin..." :laugh:

ei hyvänen aika repesin!!!

tein villikset muuten eilen, jotka meni ihan pilalle ja ennenkuuin heitin ne roskiin niin leikkasin niihin hännän mentävän reijän. ja kissa nautti kun oli kerrankin lämmintä pepulle.
(balls karvat jäi eläinlääkäri pöydälle )

mut tosiaan kissan foliointi, ja rautalangasta muutamat antennit ja ehkä jotain joulualoja...

täs on ideaa! ei koskaan enään tylsää kotona :)

Huuhkajatar: tolleri on nova scotian duck toller.. kultasta noutajaa pienempi ja oranssi koira :)

Yhteistyössä