Huomaatteko itsekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh sentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh huh sentään

Vieras
Olen aina kuullut juttuja, miten "mammapalstat" ovat palstoista kamalimpia, mutta en uskonut. Oletin, että kyseessä oli vain yleinen halveksunta "mammoja" kohtaan, mikä tuntuu nykyään olevan harmillinen muoti-ilmiö ja yleensä todella epäreiluakin. Tulin tänne

Mutta onnittelut: palstanne on ihan oikeasti niin kamala, ahdasmielinen, ilkeämielinen ja kaikin puolin myrkyllinen kuin minulle kerrottiinkin. Ja ei, minua ei ole itseäni haukuttu täällä, kun en ole rekisteröitynyt enkä itsestäni mitään kertonut. Olen vain kommentoinut siellä täällä joitain keskusteluja ja hiljaa lukenut monia muita.

Tämän ja Suomi24:n ansiosta tekisi kyllä mieli irtisanoa nettisopimus, heittää modeemi kaivoon ja sen jälkeen puhdistaa omat silmät ja aivot valkaisuaineella. Ja kenties irtisanoutua koko ihmiskunnasta.

Huomaatteko itse, miten tämänkaltainen palsta myrkyttää mielenne? Pakkohan sen on myrkyttää, jos sitä kuukausi-, jopa vuosikaupalla päivittäin lukee...

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh sentään;25099087:
Olen aina kuullut juttuja, miten "mammapalstat" ovat palstoista kamalimpia, mutta en uskonut. Oletin, että kyseessä oli vain yleinen halveksunta "mammoja" kohtaan, mikä tuntuu nykyään olevan harmillinen muoti-ilmiö ja yleensä todella epäreiluakin. Tulin tänne

Mutta onnittelut: palstanne on ihan oikeasti niin kamala, ahdasmielinen, ilkeämielinen ja kaikin puolin myrkyllinen kuin minulle kerrottiinkin. Ja ei, minua ei ole itseäni haukuttu täällä, kun en ole rekisteröitynyt enkä itsestäni mitään kertonut. Olen vain kommentoinut siellä täällä joitain keskusteluja ja hiljaa lukenut monia muita.

Tämän ja Suomi24:n ansiosta tekisi kyllä mieli irtisanoa nettisopimus, heittää modeemi kaivoon ja sen jälkeen puhdistaa omat silmät ja aivot valkaisuaineella. Ja kenties irtisanoutua koko ihmiskunnasta.

Huomaatteko itse, miten tämänkaltainen palsta myrkyttää mielenne? Pakkohan sen on myrkyttää, jos sitä kuukausi-, jopa vuosikaupalla päivittäin lukee...
Tai sitten vaan oppii suodattamaan lukemaansa :) Älä nyt kuitenkaan modeemiaisi kaivoon heitä, ei tämä palsta eivätkä muutkaan ole sen arvoisia. Oikeassa olet kyllä siinä, että täällä on varsin negatiivista porukkaa. Pitää vaan oppia arvioimaan itsestään, milloin kannattaa palstailun sijasta tehdä jotain muuta.

Tähän aiheeseen liittyen, luulin että 2+ olisi pohjanoteeraus, mutta vilkaisu vauva.fi puolelle nosti kaksplussan jalustalle ja tais orjantappurakruunukin tupsahtaa ylimmän mainosbannerin ylle.

(ihan pikavilkaisulla opin heti 2 uutta termiä "telakoituminen" ja "häntäily", jotka tahtoisin unohtaa) :D

oon miettiny tätä asiaa myös. Siis sitä, että ihmiset tulevat tänne odottaen saavansa hoivaa, ja voivansa heittäytyä ikään kuin kylpylälomalle kuulemaan lohdun sanoja.

Voihan täältä niitäkin saada, mutta sivussa kärkkyy monta keskenkasvuista sielua, joilla on aikuisennälkä myös ja runsaasti kostonhimoista kateutta varastossa.

Aikuisuus ei ole muotia harrastuksena, mutta sen vaatiminen muilta itseä kohtaan on. Yhtälö ei voi toimia.

Mulla on myös taipumusta aina ollut tuohon, että jos ei löydy täydellistä tyydytystä niin sitten lentää kaivoon kaikki kirveestä modeemiin. Mutta siitä kannattaa oikeasti opetella eroon, ja hyväksyä tosiasiat. Täällä on niin vähän aikuisia, että parhaiten taidettaisiin pärjätä, jos jokainen opettelisi ensin alkuun olemaan ihailematta kuluttajahenkistä keskenkasvuista nirppanokkaisuutta, ja yrittäisi tehdä edes oman senhetkisen taitonsa mukaisen osansa aikuisten hommista.

Myötätuntoa voi yrittää osoittaa myös sille sietämättömälle tosiasialle, että aika monella ihmisellä on tosi paha olla, ja moni niistä purkaa kiukkuaan täällä. Mitä siitä suuttumaan?

Yhteistyössä