Huom, muumi-asiantuntijat!

tää on otettu hikipediasta:
Vilijonkan lasten biologista isää ei tunneta. Villit veikkaukset Hemulista Tuutikkiin kiertelevät Muumilaakson syrjäkapakoissa, mutta totuus jäänee hämärän peittoon. Hemuli voisi kuitenkin olla osuva vaihtoehto sillä Hemulin transvestisuus on selvästi siirtynyt myös Vilijonkan jälkikasvuun; kaksi lapsista kun ovat poikia jotka pukeutuvat sukupuolestaan huolimatta mekkoon. Selvää transuainesta siis. Vilijonkka ei itse halua kommentoida asiaa millään muotoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tää on otettu hikipediasta::
Vilijonkan lasten biologista isää ei tunneta. Villit veikkaukset Hemulista Tuutikkiin kiertelevät Muumilaakson syrjäkapakoissa, mutta totuus jäänee hämärän peittoon. Hemuli voisi kuitenkin olla osuva vaihtoehto sillä Hemulin transvestisuus on selvästi siirtynyt myös Vilijonkan jälkikasvuun; kaksi lapsista kun ovat poikia jotka pukeutuvat sukupuolestaan huolimatta mekkoon. Selvää transuainesta siis. Vilijonkka ei itse halua kommentoida asiaa millään muotoa.
Ennen muinoin pikkulapset puettiin tyttöjen vaatteisiin, sukupuolesta riippumatta. Muistaakseni pojat luopuivat mekosta joskus 7 ikävuoden kieppeillä. Ehkä Vilijonkan perheessä vaan noudatetaan tätä perinnettä.

 
No meillä on viimepäivät mietitty, että miksi muumit syövät vatsan täyteen neulasia ennenkuin menevät talviunille????? :eek:
Muuten syövät pannukakkuja ja muita herkkuja, niin miksi, oi miksi vatsa pitää täyttää neulasilla??
 
nispu
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
No meillä on viimepäivät mietitty, että miksi muumit syövät vatsan täyteen neulasia ennenkuin menevät talviunille????? :eek:
Muuten syövät pannukakkuja ja muita herkkuja, niin miksi, oi miksi vatsa pitää täyttää neulasilla??
Sulavat varmaan hitaammin kuin herkut, niin jaksavat sitten nukkua talviunet kun vielä herätessäänkin neulaset ovat sulamattomina masussa...
 
No kun näistä seksuaalisesti toisenlaisista kuin itse olen tuli nyt puhe, niin onko se Hemulin veljenpoikakaan mies, siis se joka tekee ilotulitusraketteja ja on kihloissa sen tytön kanssa?
Enkä mä ole sen Nuuskamuikkusenkaan seksuaalisesta suuntautumisesta ihan varma..
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja tove-fani:
Tiesittekö, että pikku Myy ja Nuuskamuikkunen ovat sisaruksia? Tämä selviää kirjasta Muumipapan urotyöt.
ja ovat nuoremman mymmelin sisaria myös. mymmeleitä on kaksi, vanhempi ja nuorempi.. hemuleitakin.. urheilullinen ja se kukka-heebo
 

Yhteistyössä