HUOM!!!! Miten voi vaihtaa vanhan numeron uuteen liittymään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en osaa

Vieras
Otin uuden littymän puhelimineen ja mulle sanotiin että voin sulkea edellisen liittymän ja vaihtaa netissä siihen uuteen liittymään sen vanhan numeron, mutta osaako joku kiltti kertoa miten se tehdään? :)

Minulla on ollu samanumero vuosia, liittymiä vaihtunut pari kertaa sen aikana. Ja aina on sanoneet, että he hoitavat homman. Tulee vaan tekstiviesti puhelimeen, milloin voi vaihtaa uuden sim-kortin ja sama numero käytössä.

ne on niitä ulkoistettuja myyntifirmoja jotka soittelee eri operaattoreiden puolesta ja sanovat mitä tahansa saadakseen liittymän menemään. Tuliko sulle jo tilausvahvistus? mutta älä missään nimessä irtisano sitä edellistä jos haluat nron säilyttää. soita sl aspaan niin ne tekee numeron siirron eikä tuu sulle sit uutta numeroa.

Tuli tilausvahvistus. Mä en oo tuota uutta numeroa antanut viel kenellekään, kun oon kokoajan aatellut, että haluan tuon vanhan vaan siirtää uuteen liittymään/puhelimeen. Otin siis kytkyt-puhelimen. Oon siis käyttänyt vaan tuota vanhaa kännykkää ja liittymää, kun en oo tiennyt mistä pitää lähtee liikkeelle. Kysyn vielä, että jos soitan tuonne sl aspaan, niin voisko ne sulkea sen mun telefinlandin liittymän, vaikka ottasinkin sen vanhannumeron siihen uuteen? Kiitos sullekin!

Yhteistyössä