Huom kaikki SAW-elokuvan katsoneet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minniina

Jäsen
03.07.2006
460
0
16
Siis se eka osa, joka tuli viime yönä.. Mä nukahdin varmaan varttia ennen ku elokuva loppui ja heräsin lopputeksteille :headwall: .. Kertokaa mulle, mitä siinä lopussa kävi.. Sen näin vielä kun lääkärille soitti se vaimo ja tyttö ja selvisi, että adam oli seuraillut sitä lääkäriä ja kuvannut.. Miksi adam oli sitä seuraillut ja oliko niin, että lääkäri petti vaimoaan, kun kävi siellä jossain hotellissa tms.. Entä kuolivatko lääkäri ja adam vai tappoiko lääkäri sen adamin? kertokaa, mua niin harmittaa kun en nähnyt loppua.......

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
muistaakseni kaikki kuoli ku se raato mikä makas siinä maassa oliki elävä ja se kaiken pahan alku ja juuri...

näin justiinsa. mäkin katoin sen pari vuotta sitten, nyt pitäis vilkasta nauhalta eilinen esitys :) ei vaan viitti kattoa kun taapero on hereillä.

lääkäri leikkas jalkansa irti ja lähti hakemaan apua...
Adam jäi odottamaan "pelastusta" ja se "ruumis" siitä keskeltä nousi ylös ja sanoi että game over eli se jigsaw oli hengissä siinä keskellä koko ajan...

mä en muista että pettikö se mies sitä naistaan vai ei...ku on aikaa siitä ku olen leffan katsonut...meillä siis kotona kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
lääkäri leikkas jalkansa irti ja lähti hakemaan apua...
Adam jäi odottamaan "pelastusta" ja se "ruumis" siitä keskeltä nousi ylös ja sanoi että game over eli se jigsaw oli hengissä siinä keskellä koko ajan...

mä en muista että pettikö se mies sitä naistaan vai ei...ku on aikaa siitä ku olen leffan katsonut...meillä siis kotona kaikki

Lääkärikö sitten kuoli kanssa? Mä jo aamulla mietin, että pitääkö mun lähtä kioskilta vuokraan tuo elokuva, että näen lopun :whistle: