E
en tajua
Vieras
Haimme hoitorahaa/hoitolisää. Hoitolisää ei makseta kun miehelläni on liian hyvät tulot?!
Otetaanko tuloissa mukaan verottomat päivärahat? Kun joissain Kelan tuissa ei mukaan lasketa noita päivärahoja ja joissain sitten vissiin lasketaan..
Kuka tietää?
Otetaanko tuloissa mukaan verottomat päivärahat? Kun joissain Kelan tuissa ei mukaan lasketa noita päivärahoja ja joissain sitten vissiin lasketaan..
Kuka tietää?