Huolisitko vankilassa olleen?

  • Viestiketjun aloittaja Miksi pahikset on hot
  • Ensimmäinen viesti
Miksi pahikset on hot
Pahat pojat kiinnostaa monia naisia se on selvä. Kun aikoinaan Tanskalainen vankikarkuri
Steen Cristensen tappoi 2 suomalaista poliisia, niin kymmenet naiset lähettivät
hänelle kosio kirjetään ja lopulta hän menikin naimisiin suomalaisen parikymppisen
naisen kanssa ja nykyisin heillä on lapsikin.

Oletko sinä kiinnostunut rikollisista ja jos olet niin miksi?
 
Olen huolinut, tosin en enää elä lasteni isän kanssa. En varmaan uskaltaisi minkään väkivaltarikollisen kanssa alkaa seurustella tai mistä sitä tietää, jos kemiat pelais. En nyt kuitenkaan tunne mitään vetoa vankilaan joutuneita murhamiehiä kohtaan. Näihin verrattuna lasteni isä eli mun ex oli "pikkurikollinen", joka kännipäissään sai käsittämättömän huonoja ideoita.

En koe olevani mitenkään kiinnostunut rikollisista miehistä. Tuon exän kanssa vain ne kemiat pelas ja onpa hän vuosien myötä kasvanut edes sen verran henkisesti, että nuo törttöilyt on jääneet taakse.
 
Viimeksi muokattu:
En
Periaatteessa en huolisi vankilassa ollutta, mutta ei tämä aivan ehdotonta ole. Joissakin maissa voi joutua vankilaan aivan mitättömistä syistä, eikä vankilassa ollut aina ole "rikollinen".
 
"mii"
Huolusin... Nuorimmaisen isä ollut 10sen kertaa vankilassa. Nyt 6 vankilaton vuosi tällä menossa. Parantanut tapansa ja mun suhtautumiseen vaikuttaa myös oma historia samanlaisessa elämän vaiheessa. Olen itsekkin ollut 2 kertaa toisella kertaa muistaakseni 4-4kk. Sain sen suorittaa hoitolaitoksella,viimeisellä kerralla 6vkoa. Mutta kun tulin raskaasi,entinen elämä jäi täysin.

Eli tänäpäivänä mies saisi olla ollut vankilassa,mutta useampia vuosia sitten,elämäntyyli ja arvot pitäisi olla kohdallaan.

Hyvä ystäväni seurustelee elinkautis vangin kanssa. Tuohon en lähtisi,en edes uskaltaisi.
 
Riippuisi täysin ihmisestä ja tuomion syystä. Mielummin ent. "linnakundi" syystä nuoruuden sekoilut, esim. jotain murtoja tmv. ja kunnostautuminen myöhemmin, kuin toistuvasti rattijuopumuksista sakkoja ja ajokieltoa ottanut mies joka ei ole koskaan kuitenkaan ehdotonta saanut. Jos nyt vertaillaan..
 
mama the strange
Exäni siis lapseni isä istui vankilassa seurustelumme aikana (lapsikin jo oli). Eli näköjään olen huolinut.

Nykyään huolisin vain siinä tapauksessa, että tuomioita ei enää missään nimessä olisi tulossa. Täysi elämänmuutos pitäisi olla tehtynä. Itse en ole vankilassa ollut, ainoastaan tutkintavankeudessa, mutta muutaman kerran on liipannut aikamoisen läheltä. Lähes kymmenen vuotta on noista ajoista ja elämä on täysin muuttunut. Jos mies olisi samalla tavalla muuttunut kuin minä niin mitäpä sitten menneisyydestä.
 
fna54nm
Jos olisi istunut syyttömänä, tai sitten jos olisi totaalikieltäytyjä, niin voisin. Mitään murhamiestä tms väkivaltaista tms en huolisi. Vaikka tiedän että ihmiset voivat muuttua niin kyllä noissa on taustalla sellaisia moraalikäsityksiä yms jotka ei varmasti lähelläkään omiani..
 

Yhteistyössä