L
Leena
Vieras
Ei ollut ntt:n kirjoittama tuo rimssu...ja muuten ntt minä en ole kovin kauaa itsekään täällä pyörinyt olisinko vuodenpäivät tai sinne suuntaan, en tarkalleen muista mutta en vuosia kuitenkaan. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sormen heristäjä:Vainoharhainen hölmö... Toooosi kohteliasta kieltä tällä ntt:llä
Alkuperäinen kirjoittaja himppu.:Eräskin mies oli sanonut, että 'meillä on niin iso pituusero, ettei tästä mitään tule'. No, syy sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:Naisissa pitää olla kunnon muodot.esim.160-170cm naiset saavat painaa 65-85kg.
Itse olen 173cm 82kg
Alkuperäinen kirjoittaja mariee:Katselin eilen usalaista "Suurin pudottaja ohjelmaa" ja siinä painonpudottajat saivat tavata kumppaninsa/kaverinsa pitkän tauon jälkeen. Suurimmalla osalla näistä pudottajista on perhe ja kumppani on suunnilleen normaalipainoinen tai vain vähän ylipainoinen (<- oma arvioni). Muutaman suhde oli suht tuore eli n. 2 vuotta kestänyt. Olen selaillut näitä suomalaisia ihmissuhdepalstoja ja kautta linjan esiin tulee se, ettei kukaan halua läskiä kumppania itsellensä. Joku jopa pohtii eroa kumppanille tulleiden ylikilojen vuoksi. Kumppanin siis tulisi olla hoikka, nätti/komea ja urheilullinen.
Mitä mieltä olette, voiko oikeasti lihava suomalainen nainen/mies ikinä kohdata "sitä oikeaa", joka on suunnilleen normaalipainoinen tai jopa hoikka?! Onko teillä kumppani, joka ei sovi muottiin "hoikka, nätti/komea, urheilullinen"? Voisitko sinä suht normaalipainoisena treffailla lihavaa tositarkoituksella?
Alkuperäinen kirjoittaja Hoikkis s:Painoindeksi ei saa olla yli 22
Alkuperäinen kirjoittaja E_:Viehätyn muodokkaista naisista yli kaiken! Senpä vuoksi nettitreffejäkin selaillessani valitsen aina ne pyöreyteen, rehevyyteen, ylipainoon ja lihavuuteen viittaavat hakukriteerit.