Huolestunut!

• Viestiketjun aloittaja Onmin
  • Ensimmäinen viesti
Onmin
Minulla on jo pidemmän aikaa ollut virtsaamisen kanssa ongelmia.Kun käy vessassa,niin tuntuu että kaikki pissa ei tule ja täytyy pinnistellä.Virtstietulehdusta tämä ei ole.Ei ole kipuja eikä kirvelyä yms..Neuvolassa mainitsin ongelmasta ja sanoivat,että "siellä saattaa olla vaan joku mutka"..Olen 20 vuotias jos sillä on merkitystä.Nyt olen huolestunut tosissani,että mitä se voi olla.Olen käynyt kaikki mielessäni läpi ja ajattelen koko ajan pahinta eli syöpää.Ehkä naurettavaa,mutta silti.Huomenna varaan ajan neuvolaan,mutta haluasin kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia.Kiitos jo etukäteen!

lilli
Käytätkö jotain lääkitystä? Jotkut lääkkeet saattavat aiheuttaa sivuvaikutuksena juuri tuollaista tunnetta, ettei pissa tule ja sen tuleminen on muutenkin hankalaa. Entä käytätkö huumeitä, amfetamiini esim. aiheuttaa moista myöskin.

diiva
Käytätkö kuukautiskuppia? Se voi vaikuttaa virtsaputkeen juuri tuolla tavalla. Kannattaa yrittää jatkossa asettaa kuppi vähän eri asentoon/kohdalle. Ongelman pitäisi kyllä olla ohimenevä, jos johtuu kupista.

elanna
Menehän lääkäriin oikeasti. Voivat testata tuon yleisimmän, eli klamydiankin (vaikket uskokaan, saattaa se olla siellä silti). Jos ei löydy mitään, laittavat lähetteen virtsaputken tähystykseen. Tutkimus on aika inhottava, mutta näkevätpä siinä sitten, että onko noita "mutkia" tai muuta rakenteellista vikaa. Ottavat varmaan myös solunäytteet, joista sitten tarkistetaan tuo syöpäkin. Saat sitten mielenrauhan.

Yhteistyössä