Huolestunut turhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Sara*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

-Sara*

Vieras
Olemme seurustelleet miehen kanssa jo jonkin aikaa. Seksiä meillä on ollut vasta muutaman kuukauden. Käytämme ehkäisynä kondomia. Kumppanini ei ole siihen kuulema kovinkaan tottunut. Penis saattaakin siksi lerpahtaa heti kun otamme kondomin käyttöön.
Ymmärrän, että näin saattaa käydä. Olen kuitenkin huomannut näitä lerpahtamisia tapahtuvan myös kumppanini kosketellessa minua. Johtuukohan tämä jännityksestä vai mistä? Voiko ola niin, ettei kumppanini pidäkään minua tarpeeksi viehättävänä, olenkohan väljä tai jotakin muuta?
Haluaisin tyydyttää poikaystäväni kunnolla. Hän sanookin, että tunnun todella hyvältä, mutta pieni epäilyksen siemen piilee mielessäni kuitenkin näiden useiden lerpahtamisten takia. Olenkohan huolestunut turhan takia? Ikää minulla toki on jo jonkin verran, mutta seksin saralla olen vielä kovin noviisi. Olisiko teillä hyvät Ellit ajatuksia/mielipiteitä tällaisesta asiasta?

No se lerpahtaminen on täysin normaalia. Ajatukset kun menevät johonkin muuhun asiaan, niin silloin käy juuri noin. Mies kun jälleen innostuu asiasta, niin paikat jälleen jäykistyy. Tuskin teissäkään mitään vikaa on. Miehelle se on jopa nautinto, kun välillä lerpahtaa, ja voi jälleen uudelleen kokea sen jäykistymisen tunteen.

Voitte myös leikitellä sillä pehmeällä, ja kokea sen jäykistymisen tunteen. Mies varmaan siitäkin pitäisi, kun yhdessä jäykistytte.

Turpoaahan nainenkin siellä loppuvaiheessa. Pystyykö nainen olemaan siinätilassa loputtomiin, vai lerpahtaako välillä?

Jospa asiat olisivat noin kuten olet tuonut esille.Sinusta olen saanut käsityksen,olet kaikkia miellyttävä tyyppi.Ei siinä mitään,ihan jees.Entäs meikäläinen?Olen tällanen,ehkä joskus liiankin suorasukainen.Mutta,Sivupersoona,kun ynnätään meidät yhteen ja jaetaan kahdella,luultavasti olemme sitä mitä aidosti olemme.

No, on täällä muitakin jotka haluavat miellyttää muita kirjoituksillaan.
Jotenkin tuntuu miellyttämisen olevan myös lisääntymäänpäin näillä sivustoilla.
Ja sehän on tietysti myönteinenasia.

Kuule, lähde juoksemaan pakoon ja äkkiä!! Tuo lerpahtaminen ei tosiaan tiedä hyvää. Meillä sitä oli suhteen alusta saakka ja nyt 10 vuoden jälkeen seksi on loppu ja viisi viimeistä vuotta mies on ollut täysi impotentti.

En IKINÄ jatkaisi suhdetta jossa on tuollasia ongelmia jo alussa.

Yhteistyössä