Huolestunut odottaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuiskutuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuiskutuuli

Jäsen
03.06.2007
30
0
6
Ajattelin tänne purkaa oloani :(
On jotenkin niin huolestunut olo.. vaikka ei edes ensimmäinen tulossa, mutta kun viimeisestäkin jo aikaa yli 6vuotta =)

Ultrassa kävin reilu 2vkoa sitten kaikki oli hyvin, onneksi :)
Lääkäri tarkasti viime viikolla, kohtu ok, alarajoilla kuitenkin koon kanssa ja ulkosuu auki :(

Nyt viikkoja 13+5 mitän oireita ei enään ole ollut viikkoihin, sydäääniä ei ole ultran jälkeen kuunneltu, jotenkin vaan mietin onkohan kaikki ok.. sitten vielä kun katselen masukuvianne ja näen miten jättisuuria masuja teillä onkaan :heart:
Minulla ei ole minkäänlaista, tai siis on juu, tämä oma läskimasu, mutta ei vauvamasusta tietoakaan.. :'(

Seuraav ultra vasta elokuussa ja nyt täällä pohdinkin miten saisin mielenrauhan, meillä täällä ei oikeen voi vaan mennä ja sanoa että haluan varmuuden että kaikki ok..neuvolaan kovat jonot, eli tuskin nekään voi asialle mitään..
On tämä kamalaa, kokoajan mietin että onko pienellä kaikki ok.

kitos kun sain purkautua.

hei itseäni helpotti tuossa tilanteessa angelsoundin sydänääni kuuntelu laite sitä tuli käytettyä ahkeraan ennekuin liikkeet alkoi tuntua suosittelen, niin ja minulta pian vapautuu kolme vkoa laskettuun aikaan. tsemppiä

heippa!!!! Eihän se masu vielä tuossa vaiheessa näy juuri kellään.Itsellänikin ihmiset alkoivat huomaamaan raskauteni joskus viikon20 tienoilla :hug:

Mutta tiedän kyllä tuon huolestuneisuuden tunteen!!!! Itsekkin sain lainaksi tutulta kotidoppleria ja siitä oli suuri apu sillon kun liikkeet ei vielä tuntunu! Nyt mä yritän silitellä ja soitella masulle soittorasiaa ku haluan tietää että kaikki on kunnossa :heart: :heart:

Onko sinulla mahdollisuutta varata yksityiselle ultra-aikaa? Täällä Oulussa esim.Merioulun neuvolassa maksaa 40? tuo ultraus ja kätilö on todella mukava. Sinne voi myös soittaa koska tahansa jos on kysyttävää. Itse ajattelin että jos meille vielä joskus suodaan lapsia lisää niin käyn koko raskauden ajan tuolla yksityisellä. Se ei todellakaan ole kallis kun ajattelee mitä kaikkea siihen kuuluu =)

Mutta tsemppiä siis sinulle!!! ja minä kyllä soittaisin neuvolaan että haluan kuuntelemaan sydänääniä,sehän on heidän työtään :kieh: Ku itse voi hyvin niin vauva voi hyvin :)

Diipeli ja masujesperi 25+4

Kiitoksia viesteistä, ne auttaa heti.
Sinänsä tiedän sen ettei se masu vielä näy, mutta käyppäs tuolla katselemassa muiden masua, niin ymmärrät huoleni :p
Tota sydänäänilaitetta oen miettinyt, mutta meillä on rahat aika tiukassa, en viitsis sellaista hankkia, ukkokin kun on asenteella, älä nyt huoli, kaikki ihan varmasti hyvin... mutta jos itsellä tunne että ei kuitenkaan...

Niin..ehkä mä kokeilen sitä yksityistä.. vaikka salaa ukolta, kun se ei tunnu ymmärtävän huoltani :(

Kiitos teille, arvasin että muut odottajat ymmärtävät.. :)

Mulla sama huoli painanut tätä raskautta, pohjalla on varmaa viime lokakuussa saatu keskenmeno. Oon käyny 2 ultraa yksityisellä ja neukassa rv 10 kuultiin sydänäänetkin, mutta silti pelo aina ajoittain koputtaa takaraivossa. Mullakin seuraavaksi elokuussa ultra ja sitten varaillaa uutta neukka-aikaa, edellinen käynti oli kesäkuun puolessa välin. Nyt sitten huolta vähentääkseni tilasin kuuntelevauvaa.fi :stä kotidopplerin vuokralle kuukaudeksi. Ja on ollut helpottavaa, voi ihan milloin vain kuunnella mitä vauvalle kuuluu :heart: Ja veljet ja isikin tykkää. Siellä on kahelaisia dopplereita, toinen maksaa kuukaudeksi 29e ja toinen 49e (+geelin pitää ostaa n6e) Suosittelen! Tuleekin sieltä muutamassa päivässä kotiin (tai meillä ainaki kannettiin laatikkoon asti) Mutta luulis myös että neuvolaankin otetaan piipahtaa kuunteleen sydänääniä vaikka ruuhkasta oiskin. Onhan se tärkeää ettei äidin tarvitse stressata.

Saaru ja pömppis 15+5

Meillä ainakin voi käydä välillä neuvolassa kuunteluttaa sydän äänet jos on huolissaa:)
soita ja ilmoita että tulet käväseen ;)
ite panikoin viikonlopun ja alkuviikon kun viime viikolla tuntui liikkeet ja perjantaina loppui... ja tänään sitte oli neuvola ja löytihän ne sydänäänet sieltä onneksi, eli voi taas vähän aikaa olla panikoimatta :whistle: mutta tiedän kyllä tuon tunteen kun märisin täällä muutaman illan kun olin varma että pienellä ei ole kaikki hyvin...

.png

Yhteistyössä