Huolestunut kyylä-naapuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Meillä kuuluu liesituulettimesta naapurin äänet. Syksyllä tähän muutti uusi naapuri, nuorehko nainen ja lapsia(?). Heitä ei juuri näkynyt ikinä missään, mutta usein kuului lapsen itkua ja naisen huuto. Esim. "Ole hiljaa! Nyt loppuu!" ja "ääääääääääiiiiitiiii, anteeeeeksiii!" Yhtäkkiä lapsen äänet katosi kokonaan, ei kuulu itkua,, ei leikin ääntä, ei mitään. Mutta sen sijaan kuuluu naisen ulvovaa valitusta. Sellaista kun umpikänninen "ikiteini" itkusammaltaisi kimeällä äänellä. Onkohan lapsi huostaanotettu vai hiljennetty muilla tavoin ja miksi nainen ulvoo kaiket päivät tuskaisena?

[QUOTE="vieras";22663986]mene ihan pokkana oven taakse muka kysymään jotain vaikka sokeria lainaan tms. sillähän voit samalla vähän tarkkailla mikä sielä on meininki.[/QUOTE]

Ei se avaa ovea. Itsekään en avaa, kun ei ole ovisilmää ja tässä ravaa ties mitä jehovia ja bulgarialaisia imurikauppiaita. Meinasin käydä kättelemässä kun muutti, mutta ei avannut.

:D repesin tolle bulgarialaiselle imurikauppiaalle.hohooh
no soita sitten jos oot TODELLA huolestunut niin vaikka talonmiehelle että käy kurkkaamassa.. voithan vaikka sanoa että sieltä kuuluu jotain tosi outoa ääntä ja oot huolissas..

Ei se avaa ovea. Itsekään en avaa, kun ei ole ovisilmää ja tässä ravaa ties mitä jehovia ja bulgarialaisia imurikauppiaita. Meinasin käydä kättelemässä kun muutti, mutta ei avannut.

No siinä tapauksessa ilmasisin huoleni johonki muualle, joka pääsee sinne sisälle. Tai laittaisin vaikka lapun postiluukusta tai jotaki...

No mutta jos se lapsi/lapset nyt vaikka on huostaanotettu ja nainen siellä sitten humala/huumepäissään ulvoo niin se ei varmaan ilahdu jos laitan postiluukusta vaikka lapun että: "Hei! Asunnostasi kuuluu omituisia ääniä. Minne lapsesi ovat kadonneet? Olen huolissani! T:Naapuri"

Ja mitä mä sille talkkarille sanon ja saako se edes mennä sinne? Kyllä olen silti oikeasti huolissani, ei tuo ole enää edes ihmisen ääntä, vaan niinkuin eläimen valitusta. Alkaa aamusta jo ja vaihtelevasti jatkuu sitten iltaan asti, välillä puheenomaisena ja välillä ihan ulvontana.

No mutta jos se lapsi/lapset nyt vaikka on huostaanotettu ja nainen siellä sitten humala/huumepäissään ulvoo niin se ei varmaan ilahdu jos laitan postiluukusta vaikka lapun että: "Hei! Asunnostasi kuuluu omituisia ääniä. Minne lapsesi ovat kadonneet? Olen huolissani! T:Naapuri"

Ja mitä mä sille talkkarille sanon ja saako se edes mennä sinne? Kyllä olen silti oikeasti huolissani, ei tuo ole enää edes ihmisen ääntä, vaan niinkuin eläimen valitusta. Alkaa aamusta jo ja vaihtelevasti jatkuu sitten iltaan asti, välillä puheenomaisena ja välillä ihan ulvontana.

No miten ois lappu jossa lukee "Onko kaikki hyvin, olen huolissani terveisin naapuri". Talonmiehelle nimenomaan ilmaisisin huoleni, ei se varmaan ilman syytä sinne tosin saa mennä mut en oo kyllä niitten oikeuksista ihan varma.
Jos kyseessä on huoli lapsista niin ehkä sitte, jos nimen tiiät niin sossuille soitto?

JOs se on koira??? Tai seksiääniä? Jos lapset ovat isällään?

Ei ole koira ja kuka sekstaa monta viikkoa 12h päivässä? En tiedä tosiaan missä lapset on, mutta moneen viikkoon ei ole enää kuulunut mitään lasten ääntä, mitä ennen kuului paljon. Sukunimen tiedän, mutta etunimeä en kun tosiaan en päässyt esittäytymään. Jotenkin tuntuu että pitäisi vaan antaa olla, mutta mielessä kummittelee sekin, että jos sieltä löytyy lapset ruumiina tai ne on jossain tutun tutulla tai jossain heitteillä ja nainen on ihan pöllyssä ja tekee vielä itsemurhan..että sitten kirjotetaan taas lehdissä että naapurit ei tehneet mitään. Mutta mistä sen tietää, että onko lapset isällään/sossun huomassa ja naisella vaan huono elämäntilanne hetkellisesti.

Soita nimettömänä sossuun, anna osoite ja sukunimi (kai se jossakin lukee) ja vihjaa, että siellä on jotakin omituista tekeillä. Jos siellä on ennestään jotakin omituista, sossut voivat tietää siitä (vaikka eivät tietysti sinulle sitä kerro) mutta osaavat suhtautua asiaan

Mä soittaisin poliisille (ellei nyt ihan akuuttia ulinaa kuulu niin laitokselle enkä hätänumeroon) ja kertoisin tuon mitä kerroit aloitusviestissä, en ainakaan pystyis olemaan tekemättä mitään.

Soitin tutulle poliisille ja meinasi että sossulle ilmoitus, ei kuulemma talkkari voi mennä ilman poliisin lupaa ja poliisille ei oikeestaan ole riittävää syytä. Soitin nyt sitten sossulle ja sanoi että ennen joulua tarkastavat tilanteen. Kyselin toiselta naapurilta niin hän oli syksyllä nähnyt 2 lasta ikkunasta, mutta nyt ei ole näkynyt.

Jos ei ole lapsia ei ehkä tajua sitä, että lapset leikkii välillä hiljaisia leikkejä ja välillä kovaäänisiä. Jospa uhmaikä on mennyt ohi, ja siksi on hiljaista? Voihan lapset olla vaikka mummolassa tai muulla sukulaisella.

[QUOTE="outoa";22666070]Jos ei ole lapsia ei ehkä tajua sitä, että lapset leikkii välillä hiljaisia leikkejä ja välillä kovaäänisiä. Jospa uhmaikä on mennyt ohi, ja siksi on hiljaista? Voihan lapset olla vaikka mummolassa tai muulla sukulaisella.[/QUOTE]

No siis tätä lasten itkua, huutoa ja joskus leikkiäkin kuului elokuusta marraskuuhun ja nyt on jo kolme viikkoa ollut ettei ole kuulunut lasten äänet yhtään. Olen itse nyt paljon kotona kun äitiyslomalla olen, joten aika tarkkaan tiedän. Niitä lapsia ei yhtäkkiä enää näy tai kuulu missään.