Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Minul toimii kyl hyvin. no juu... etpä kyl näy online. outoo =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Siis toimii se muuten hyvin, mut mulla tulee se FV jo korvista ulos:x
Liian paljon sitä pelannut:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Miten sä ehdi?
Kuka onsun lapsien kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Miten sä ehdi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Huomenta, mua alko naamakirja tökkii, ni tulin sit tänne:saint:
Miten sä ehdi?
Että hyvää huomenta sullekin!