Huoh, pesukone rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Oon tän illan juossut pesutuvalla ja huomenna aamupäivä varattu... Uusi pesutorni tilattuna ja kylläpä sitä sit taas osaakin arvostaa että saa pestä pyykit omassa asunnossa :)

Menisköhän muuten huutiksessa kuivausrumpu kaupaksi? Ihan kunnossa on.

Auts! Tasan vuos sitten oli sama tilanne, paitsi että meillä ei ollu ennalta kuivausrumpua. Kun sai jälleen pyykit omaan koneeseen ja vielä kaks pyykkitelinettä pois keittiöö koristamasta + että ikkunatkaan ei ollu enää hirveessä huurussa kosteiden pyykkien vuoksi - niin kyl olin aivan rakastunu uuteen leluuni :D

Mä just korjaution pyykkikoneen, kun veden otti ja veden poisto-ohjelma toimi, mutta ei pyörittänyt rumpua.
Oli vain hiilet palanu, pikkuvika ja kone toimii taas kuin unelma.
Ei aina kannata heti hakea uutta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä just korjaution pyykkikoneen, kun veden otti ja veden poisto-ohjelma toimi, mutta ei pyörittänyt rumpua.
Oli vain hiilet palanu, pikkuvika ja kone toimii taas kuin unelma.
Ei aina kannata heti hakea uutta!

Meillä on tota konetta jo pariin otteeseen korjattu ja on aika vanha jo kuitenkin että taitaa nyt meidän yhteinen taival olla tässä.
Ja tilasin isomman 8kg koneen (siksi piti uusi kuivausrumpukin ostaa).
Toivottavasti sais jo tällä viikolla uudet koneet kotiin :) Tosin, jos positiivisia puolia haetaan, tuolla muutaman rapun päässä pyykillä käyminen on oivaa hyötyliikuntaa :D

Kuumimmat

Yhteistyössä