Huoh! Nykyinen työ kyllästyttää, mutta uuden hakeminen on haasteellista :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh

Vieras
Minulla on ihan vakituinen työ, mutta olen lópen kyllästynyt tähän hommaan ja varsinkin organisaatiomuutokseen... Uusi työ kiinnostaisi, mutta täällä ne ovat kiven alla ja lähin iso kunta on 50 km päässä, siellä töitä ois enemmän.

Ja varsinkin se työnhaku! Viimeisimmästä työnhausta on jo 15 vuotta. Nyt pitäis olla kaikki cv:t ja pitäisi osata mainostaa itseään. Olisi oltava valmis moneen eri haastatteluun ja lähettämään satoja hakemuksia. Lisäksi moni työnantaja haluaa työntekijän välitysfirman kautta eli sellaiseen olisi ensin ilmoittauduttava...

Onko kukaan muu samassa tilanteessa?

Mä olen samassa tilanteessa heti tän äitiysloman jälkeen. En edes tiedä missä mun kaikki todistukset on, eikä todellakaan kiinnostais hakemuksia kirjotella... Ja miettiä vahvuuksia ja heikkouksia ja sitä ja tätä. Miksei ne voi vaan löytää mua ja tulla hakemaan? Tai soittaa edes?

Olen rahtusen pidemmällä eli aloitan ensi viikolla uudessa työssä. Ei minulla mitään CV:tä ole, sähköisesti täytin hakemuksen ja todistukset näytin sitten kun minut oli valittu paikkaan. Syksyllä kävin "harjoittelemassa" yhdessä haastattelussa ja toinen hakukerta sitten natsasi.
Onnea matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mä olen samassa tilanteessa heti tän äitiysloman jälkeen. En edes tiedä missä mun kaikki todistukset on, eikä todellakaan kiinnostais hakemuksia kirjotella... Ja miettiä vahvuuksia ja heikkouksia ja sitä ja tätä. Miksei ne voi vaan löytää mua ja tulla hakemaan? Tai soittaa edes?

Peesi tälle =)

Yhteistyössä