Huoh miehet, miksi ette osaa olla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en mä tätä tahtonut!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en mä tätä tahtonut!!

Vieras
Ja nyt on sitten asiat pielessä. Ratkaisua ette varmasti osaa antaa, mutta johonkin pitää tätä vuodattaa.

Olen parisuhteessa, jossa ollaan paljon mieheni työkavereiden kanssa, sillä he ovat hyviä tyyppejä ja me molemmat (tai itse asiassa kaikki; minä, mies ja hänen työkaverinsa) viihdytään hyvin samassa porukassa, kun jutut ja ajatukset on samansuuntaisia.

Eräällä työkaverilla on naisystävä, joka työskentelee toisella paikkakunnalla, mutta on vähitellen tekemässä muuttoa tänne samalle paikkakunnalle. Viime syksystä asti asia on ollut tiedossa ja mä olen yrittänyt olla tälle naiselle sellainen hyvänpäivän tuttu, jonka kanssa tehdä yhdessä asioita, kun hänellä ei täällä montaa tuttavaa vielä ole ollut. Vähitellen ollaankin jopa oikein kunnolla ystävystytty ja luonnollista onkin, että tämä pariskunta vierailee meillä paljon ja minä jopa yksistäni heidän kotonaan. Pidän naisesta erittäin paljon.

Ongelma onkin se, että nyt viikonloppuna sain tietää, että tuo mies on jollain tavalla ihastunut muhun. Ei siis todellakaan mitään palavia himoja ja rakkaudentunnustuksia, mutta sellaista pientä orastavaa viihtymistä, siis sellaista normaalia enemmän.

Voin rehellisesti sanoa, että hänen naisystävänsä on huimasti minua paremmannnäköinen (en itse ole mikään miesten mieleen, mutta en nyt ehkä rumakaan, pointtina se, että harvemmin muhun ihastutaan), mutta itse ehkä olen hieman räväkämpi ja avoimempi ja tämä kuulema tähän mieheenkin vetoaa. Mun on paha sanoa tähän mitään, kun olen ollut kaikkia kohtaan vaan oma itseni.

Mulla ei häneen ole mitään muuta kuin kaverillista viihtymistä. Nyt kuitenkin mietin pääni puhki, että mitä mun täytyisi tehdä. Nainen ei (vielä) tiedä asiasta, ja mä haluaisin katkaista tällaiselta hullutukselta heti siivet pois, sillä sen verran jo kokeneena tiedän, että tällainen hetkellinen ihastushan tämä vaan on. En kuitenkaan tiedä miten muuten sen tekisin kuin sulkemalla miehen (ja samalla myös hänen naisystävänsä, mun uuden ystävän!!) pois elämästäni hetkeksi. En nimittäin keksi mitään tekosyytä millä voisin tavata vain ja ainoastaan naista jatkossa, kun ollaan totuttu useimmiten porukalla olemaan ja tekemään.

Ei kai siihen mitään tekosyytä tarvi, että haluaa tavata ystävää mutta ei tämän miestä. Käytte lenkillä, shoppailemassa, kahvilassa, baarissa ym. kahdestaan. Ei kai sillä miehellä ole syytä vääntyä mukaan.

No jos olisinkin alunperin tämän naisen ystävä, niin ei tietenkään. Ja jonkin verran me toki kahdestaankin tehdään juuri noita juttuja, mutta niiden lisäksi ollaan tosi tiivisti oltu porukassa; leffailtoja, ravintolassa syömistä, lautapelejä jne. Ennen näitä paljastuksia oli suunnitelmissa yhteinen extempore-lomareissu Eurooppaan. Tuntuisi siis oudolta (muiden silmissä?) lopettaa nuo jälkimmäiseksi mainitut kokonaan ihan seinään, varsinkin kun munkin mies niistä tykkää ja haluaa kutsua tätä työkaveriaankin kylään.

Mitä oma miehes sanoo? Tosiaan ole asiallinen mutta muuten torjuva miehen lähentelyjä kohtaan. Perinteiseen tapaan tietysti äijä kertoilee sitten naisystävälleen että sinä yritit hänet vietellä, ja nainen (jos on tyhmä) uskoo ukkoa... Toivotaan ettei niin käy.

No eipä tuo edes lähentele, en olisi mistään arvannut, ellei olisi eilen laitellut viestiä, että nyt on pakko tunnustaa. Kuten sanoin, miehellä ei ole halua tai muuta, vaan kuulema sellainen fiilis, että piti vaan päästä kertomaan...

Oma mieheni ei tiedä, eikä saakaan tietää, jos minusta riippuu, sillä en halua pilata miesten välejä tällaisen turhuuden takia.

Ja en halua edes ajatella, että mies kertoisi naisytävälleen tuollaista. :( Kummatkin kun on tosi hyviä tyyppejä!

[QUOTE="Reissumies";29498241]Eiköhän liene se perinteinen et mies tahtoo pesää. Omalta naiselta ei saa tarpeeksi. Naiset aina sepittelee joitain ihme tarinoita näihin.[/QUOTE]

Juuri näin. Ja vaikka saisikin tarpeeksi, niin kyllähän se vaihtelu kiinnostaa aina. Mutta ei näistä naisten kanssa kinaamaan kannata alkaa. Antaa niiden kehitellä noita romanttisia höttötarinoitaan.

Tuohan menee ohi. Oot vaan ihan normaalisti. Mies on ehkä hetkellisesti vähän innoissaan, mutta varmasti tilanne normalisoituu itsestään kun sinusta tulee tuttu ja "tylsä"

Pidä vähän etäisyyttä ukkoon, naista tapaat kuten ennenkin. Ai se mies laittoi viestin? Yrittää vongata, vaikka kieltää. Laita takaisin, että nyt taisi tulla viesti väärään numeroon, ja kiellä laittamasta enää samansuuntaisia juttuja.

Yhteistyössä