Huoh.... kaveri on nyt yrittänyt puoli vuotta toista lasta ja on kamalan katkera kaikille, kun lasta ei kuulu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulin just itse raskaaksi yli vuoden yrittämisen jälkeen (kaveri tietää yritys ajan) niin ei edes onnitellu. Sanoi vaan, et mä en kyllä ala, säkin oot raskaana ja mä en oo. Kaikki muutkin saa... Siis ärsyttävää! Kyllä minä tiedän miltä tuntuu kun ei heti tärppää, mut kyllä mä silti kavereita onnittelin vauvauutisista!! Teki mieli sanoa, että jos muuttaisit asennetta positiivisemmaksi, niin vois jopa tärpätä. Tommoinen kadehtiminen ei tee hyvää kenellekkään... Jännä ettei itse huomaa, kuinka typerää tuo käytös on!

Varmasti on kaverin vaikea onnitella, mutta kaikki noi katkerat kommentit on kyllä liikaa. Ei se ole häneltä pois, että muut saa toivomansa lapsen. Voin kyllä ymmärtää, että siltä se tuntuu hänestä, mutta nuo kommentit ei häntä kyllä auta, korkeintaan ajaa ystävät pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
sano et jättää yrittämiset poies meinaa se stressaa niin naisen elimistöä ettei taatusti tule raskaaksi. :whistle:

Joo oon yrittäny sanoa, et älä stressaa, mut huomio keskittyy niin valtavasti siihen, kuinka nopeaa muut on tullu raskaaksi.. :/

perseestä on noi "jätä yrittämiset pois" ja "älä stressaa" ja unohda asia vähäx aikaa- jutut. Kun toisilla ei tärppää, ni ei tärppää, mut kyllä silti itse olen aina onnitellu (kolmannenkin) odotuksen aloittaneita kavereita, vaix meil ei tärppää edes se eka.

Yhteistyössä