Humoristinen/hauska syntymäpäivälahja miehelle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehennainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehennainen

Vieras
Miesystäväni täyttää ensiviikolla 28-vuotta. Se on tuollainen aikuinen lapsi, sellainen rämäpää! Juhlia vietetään kavereiden ja ystävien kesken, alkoholipitoiset juhlat siis tulossa. Mulla vaan on suuri ongelma kun en meinaa sitten millään keksiä hänelle hyvää lahjaa.

Mitään kynttiläillallisia tai kylpylä reissuja on turha edes miettiä, hän ei ole sellainen jonka kanssa istutaan kotona viinilasi kädessä ja lätistään jonninjoutavia. Kyseessä siis varsin temperamenttinen ja vahva luonne. Häneltä jos kysyn mitä tahtoisi, niin en saa selvää vastausta. Senkun vitsailee kokovartalo -hieronnasta happy endingillä. :D

Perus boksereita tai hajuvesiä ei kannata ehdotella, niitä on jo tarpeeksi. Kelloa ja koruja hän ei käytä. Vaatteistaan on niin tarkka että haluaa valita ne itse. Lahjakortti miehelle on vähän tylsä idea. Eikä todellakaan mitään kukkia!

Ei ole oikeastaan mitään sellaista mitä hän erityisesti tarvitsisi. Paitsi uudet kengät! Niitä en arvaa lähteä hänelle ostamaan, kun hän varmaan haluaisi valita ne itse.

Eli siis jotain humoristista, tai hauskaa, tyyliin tuttipullo joka täytetään viinalla ja kylkeen onnittelukortti täysi-ikäisyydestä. Tai ei kuitenkaan.. Mutta jotain sinnepäin. Sellaista hauskaa ja vitsikästä, mutta hyvän maun rajoissa.

IDEOITA?! :)

Yhteistyössä