Hulluutta se on tämäkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
olen allergikko..
meillä on koira ja akvaario..
olen siis allerginen eläimille ja kalalle...tosin mä en syö noita akvaario kaloja että se siitä...

tessa on jo 8v vanha..tiedän että allergia johtuu hilseestä ja osaan välttää sitä eli pesen koiran kerran kuussa...ystävien koirista saan oireita vaikka ne pestäis kerran kuussa myös

nyt on sit haaveiltu kissasta..ottajakin löytyis sille kissalle jos emme vois pitää sitä...
oonko siis aivan hullu jos rupeen omalla terveydellä testaamaan pentu kissalla tuota tottumista ja ärsytystä allergiaan..

hui kun pomppas sydän kun näin sun nimimerkin ja luin melle :o

mutta itse aiheeseen... en lähtis leikkimään terveydellä enkä sillä tosiasialla, että kissa joutuis sitten pomppimaan kodista toiseen

Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
Mä en alkais pelleilee ton asian kanssa. allergia voikin yltyä todella pahaksi, joten jätä se kissan hankkiminen.

mies sanoo samaa...
että otetaan vaikka toinen koira jos niin haluan jostain huolehtia mutta jätetään se kissoilla leikkiminen pois..
mulla siis todella paha se kissa allergia...muutamassa minuutissa rupee aivastuttaan...

mut ku sellanen olis kumminkin ihana...

anopilla aina ollut lauma elukoita ja nyt paha astma ja vieläkin kaks kissaa ja koira... ja kyllä sitä sitten jaksetaankin valittaa kun ahistaa! tympäsee jo kuulustella moista kun ite on astmansa aiheuttanu

Kissa yleensä allergisoi enemmän kuin koira ja uusi eläin on aina uusi eläin. Eli voi olla että siedätyt myös jossakin ajassa kissalle mutta voi käydä myös niin että allergia pahenee ja joudut siksi luopumaan myös vanhasta koirasta. Itse olen samalla tavoin allerginen eli omat koirat kestän mutta vieraita eläimiä en. Itse en uskaltaisi ottaa riskiä jos tällä hetkellä tilanne on hyvä. Mutta itsehän sun on se päätös tehtävä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Yx:
Kissa yleensä allergisoi enemmän kuin koira ja uusi eläin on aina uusi eläin. Eli voi olla että siedätyt myös jossakin ajassa kissalle mutta voi käydä myös niin että allergia pahenee ja joudut siksi luopumaan myös vanhasta koirasta. Itse olen samalla tavoin allerginen eli omat koirat kestän mutta vieraita eläimiä en. Itse en uskaltaisi ottaa riskiä jos tällä hetkellä tilanne on hyvä. Mutta itsehän sun on se päätös tehtävä. :)

niinhän se on
ja koirasta en luovu vaikka maapallo räjähtäs...
sen verran tärkee se on meille..
ja tyytyväinen olen että pystyn sitä pitämään...

Yhteistyössä