Hullut vauvakuumeoireet: onkohan kukaan mennyt enemmän sekaisin kuin minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dominik

Vieras
En ole siis raskaana. Kolme kiertoa ovat pillerit olleet pois ja mun touhut ei enää vaikuta kovin terveiltä:

1. Olen siirtänyt ulkomaanmatkaa ovulaationi takia.
2. Joudun mahdollisen raskautumisen takia kieltätymään yhdestä elämäni parhaasta työtarjouksesta. Olen siis pätkätyöläinen ja käynyt h:n porteilla integroituessani työelämään.
3. Olen ostanut neljät mammahousut, yhden hameen ja masutuubin.
4. Mahdollinen vauvamme syntyisi keskelle pahinta remontti- ja yritystoiurakkaa.
5. Olen miltei lopettanut kahvin juonnin ja alkoholin.
6. Syön foolihappoa.
7. Syön greippejä.
8. Koska toivon tyttöä, syön magnesium- ja kalsiumpitoista ruokaa ja lisäravinteita ja juon puolukkamehua ja syön vähäenergistä ruokaa, välttelen orgasmeja yhdynnässä.
9. Tilasin eilen ovistikut.
10. Hoidan hampaitani maanisen hyvin.
11. Vältän vakuumiin pakattuja kalatuotteita.

Ei siis kauhean tervettä. Ja mulla sentään on jo kolme lasta ja kun he saivat alkunsa elin aivan normielämää.

En ole siis raskaana. Kolme kiertoa ovat pillerit olleet pois ja mun touhut ei enää vaikuta kovin terveiltä:

1. Olen siirtänyt ulkomaanmatkaa ovulaationi takia.
2. Joudun mahdollisen raskautumisen takia kieltätymään yhdestä elämäni parhaasta työtarjouksesta. Olen siis pätkätyöläinen ja käynyt h:n porteilla integroituessani työelämään.
3. Olen ostanut neljät mammahousut, yhden hameen ja masutuubin.
4. Mahdollinen vauvamme syntyisi keskelle pahinta remontti- ja yritystoiurakkaa.
5. Olen miltei lopettanut kahvin juonnin ja alkoholin.
6. Syön foolihappoa.
7. Syön greippejä.
8. Koska toivon tyttöä, syön magnesium- ja kalsiumpitoista ruokaa ja lisäravinteita ja juon puolukkamehua ja syön vähäenergistä ruokaa, välttelen orgasmeja yhdynnässä.
9. Tilasin eilen ovistikut.
10. Hoidan hampaitani maanisen hyvin.
11. Vältän vakuumiin pakattuja kalatuotteita.

Ei siis kauhean tervettä. Ja mulla sentään on jo kolme lasta ja kun he saivat alkunsa elin aivan normielämää.

Itsekin tiedostat, ettei ole tervettä ja voin kertoa, että siinä olet oikeassa. Nämä kaikki höpökikkailut ja greippimehujen juomiset ovat aivan hölynpölyä. Kolmen lapsen äitinä olet kyllä harvinaisen tärähtänyt vauvakuumeilija. Entäs jos tuletkin raskaaksi ja tulokas on poika?

Yhteistyössä