hullut päivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shoppailemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei huhuu, mä haluan niiiiin kovasti tietää jos tosiaan ois ensi viikon lopulla hullut päivät. Tietääkö joku?
Sattumoisin ajelen täältä Pohjanmaalta shoppailemaan Hesaan niin vähänkö ois kiva päästä kurkkimaan Stockalle, en ole hulluilla päivillä ollut sen jälkeen kun Hesasta pois muutettiin....

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Hei huhuu, mä haluan niiiiin kovasti tietää jos tosiaan ois ensi viikon lopulla hullut päivät. Tietääkö joku?
Sattumoisin ajelen täältä Pohjanmaalta shoppailemaan Hesaan niin vähänkö ois kiva päästä kurkkimaan Stockalle, en ole hulluilla päivillä ollut sen jälkeen kun Hesasta pois muutettiin....

Hullut on aina sokoksen 3+1 päivistä seuraavalla viikolla. Ja kun sokoksen päivät on nyt tällä viikolla niin hullut on ens viikolla. keskiviikosta lauantaihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:

Jep, ens viikolla on!

:D Vähänkö mä olen intona, kiitos kun kerroitte! Entistä enemmän odotan ystävän kanssa suoritettavaa shoppailua, koko viikonloppu ihan vain shoppaillen!

Tuleekohan se tällä viikolla se mainos kotiin, taitaa vasta ensi viikolla tulla, edelleen ollaan kanta-asiakkaita vaikka ei lähellä asuta enää....JEE!

Eikös ne ole aina tässä kuussa joko hieman ennen 14. päivää tai korkeintaan viikkoa enne sitä. Mulla esikoinen syntyi 14.10, jolloin oli hullut päivät ja sai ihanat mustat nahkasaappaat hakematta.. Ja keväällä mun miehen synttärit on sitten kun hullut päivät taas on eli siinä 8.4 paikkeilla suunnilleen. Näistä sattumista muistan yllättäen hullut päivät aina =)

Yhteistyössä