Hullut päivät&Ticket to heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonkoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonkoo

Uusi jäsen
03.04.2009
4
0
1
Kuka on ostanut hulluilta päiviltä ticketin puvun? Mikä on puvun hinta siellä? Ja mikähän on ovh. Itse en ole ikinä päässyt mutta kaveri olisi menossa.. Sattui vain silmään että yllätys huutonettiin on tullut näitä täysin uusia pukuja juuri lienee hulluilta päiviltä edullisemmin ostettuna ja nyt myydään kun ei ollutkaan "tarvetta" tms..

Jassoo,kiitos tiedosta. Onhan noita kaupiteltu hintaan 50-60e. Eilistä ketjua en olekaan lukenut,olen sen verta uusi että en tajunnut käyttää hakua. Nyppii tuollaiset myyjät jotka hamstraavat reimateciä,ticketiä ja muita tälläisiä noista alemyynneistä ja nyt myyvät niitä ovh hintaan eteenpäin kun eivät ite tarvinneet. Minulta tälläiset jää ostamatta kokonaan..

Alkuperäinen kirjoittaja jonkoo:
Jassoo,kiitos tiedosta. Onhan noita kaupiteltu hintaan 50-60e. Eilistä ketjua en olekaan lukenut,olen sen verta uusi että en tajunnut käyttää hakua. Nyppii tuollaiset myyjät jotka hamstraavat reimateciä,ticketiä ja muita tälläisiä noista alemyynneistä ja nyt myyvät niitä ovh hintaan eteenpäin kun eivät ite tarvinneet. Minulta tälläiset jää ostamatta kokonaan..

ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka maksaa
=) mä en tosin ymmärrä tuota koko vouhotusta noista puvuista siis... mutta ei miun tarviikkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Ja nettikaupoista saa saman puvun ovh 43e. Että ei todellakaan kannata huutonetistä ostaa

Niin ja ei ole edes sama puku vaan huonompi versio. Tuo Hullujen päivien puku on niitä päiviä varten erikseen tehty erä. On huonompi vesipilariarvossa ja teippauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertokaas mistä saan tilattua netistä sen fleesevuoratun kumipuvun?

En muista nyt näin äkkiä että mistä niitä saikaa , mutta katso vaikka www.minityyli.fi sivustoa .Siellä oli juttua tosta kumipuvusta ja nettiosoitteita.